Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naide_and_me schreef:Weet iemand op welke posten (belgische of nederlandse) ze stukjes van de kerstjumping uitzenden ? Op karrewiet (ketnet) hebben ze al een stukje uitgezonden maar zijn er nog ?
Naide_and_me schreef:Weet iemand op welke posten (belgische of nederlandse) ze stukjes van de kerstjumping uitzenden ? Op karrewiet (ketnet) hebben ze al een stukje uitgezonden maar zijn er nog ?
Naima schreef:Ik was gisteren op de kerstjumping en het was echt een schitterende barrage! We hebben er echt van genoten. Lekkere sfeer, aanmoedigingen van het publiek en ruiters die er echt voor gingen. Echt mooi gereden van Devos.
Wat me wel opviel bij de prijsuitrijking was de hengst Tauber, waar Phillipaert mee reed, die stond daar echt supermak wat rond te kijken, terwijl de meeste andere paarden toch wel erg onder de indruk waren van alles
tantjeuh schreef:Naima schreef:Ik was gisteren op de kerstjumping en het was echt een schitterende barrage! We hebben er echt van genoten. Lekkere sfeer, aanmoedigingen van het publiek en ruiters die er echt voor gingen. Echt mooi gereden van Devos.
Wat me wel opviel bij de prijsuitrijking was de hengst Tauber, waar Phillipaert mee reed, die stond daar echt supermak wat rond te kijken, terwijl de meeste andere paarden toch wel erg onder de indruk waren van alles
Heb je de barage van de Queens cup ook gezien? Die was de moeite... En dan iedereen maar roepen dat amazones minder lef hebben dan hun mannelijke collega's. Ik heb op het topje van mijn stoel gezeten!
Naima schreef:Ja hoor, die meiden hadden ook behoorlijk wat lef!
De schimmel van Jenny Jones sprong trouwens spectaculair!