Belgen doen Nekkerhal daveren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Belgen doen Nekkerhal daveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 08:40

http://www.galop.be/newsarticle.php?id=4375
galop.be

In de eerste grote afspraak voor de 5***** ruiters hebben de Belgen de Nekkerhal al onmiddellijk doen daveren... In deze 1M50 rubriek wisten maar liefst 14 ruiters waaronder 3 Belgen zich te plaatsen voor de barrage. In deze barrage waren het deze 3 Belgen die de eerste 3 plaatsen voor hun rekening namen. Een oververdiende winnaar werd het jonge talent Pieter Devos. In een barrage waar echt hard gereden werd, duwde Pieter zijn paard Tekila D onmiddellijk in vijfde versnelling en reed een barrage uit het boekje. De man in vorm, Dirk Demeersman moest met Tiquila slechts 39 honderste toegeven op zijn leerling. Ludo Philippaerts & Tauber moesten genoegen nemen met de derde plaats op slechts 50 honderste van Pieter. Met nog drie dagen te gaan tonen de Belgen dat zij de topfavorieten zijn voor de volgende dagen.

Chaelle

Re: Belgen doen Nekkerhal daveren

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 10:23

Spijtig dat Judy-Ann een balk had, ik had haar graag ook in de barrage gezien..
Toch super van de Belgen, OK dan!

Naide_and_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 12:53

Weet iemand op welke posten (belgische of nederlandse) ze stukjes van de kerstjumping uitzenden ? Op karrewiet (ketnet) hebben ze al een stukje uitgezonden maar zijn er nog ?

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:51

Naide_and_me schreef:
Weet iemand op welke posten (belgische of nederlandse) ze stukjes van de kerstjumping uitzenden ? Op karrewiet (ketnet) hebben ze al een stukje uitgezonden maar zijn er nog ?

Zondag zenden ze uit op Sporza!

Pff, twas echt wel heerlijke sport gisteravond! En Pieter Devos is super! (Gewoon al omdat hij die
eeuwige te populaire Ludo Philipaerts verslaat Tong uitsteken )
Jammer dat Steve Guerdat of Daniel Deusser niet meer van hen kunnen laten zien hebben Bloos

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 13:54

Naide_and_me schreef:

op filmloop.tv of filmloop.com kun je mechelen bijna de hele dag volgen.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:10

Ik was gisteren op de kerstjumping en het was echt een schitterende barrage! We hebben er echt van genoten. Lekkere sfeer, aanmoedigingen van het publiek en ruiters die er echt voor gingen. Echt mooi gereden van Devos.
Wat me wel opviel bij de prijsuitrijking was de hengst Tauber, waar Phillipaert mee reed, die stond daar echt supermak wat rond te kijken, terwijl de meeste andere paarden toch wel erg onder de indruk waren van alles Lachen

Naide_and_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:32

Oke bedankt !

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:46

Naima schreef:
Ik was gisteren op de kerstjumping en het was echt een schitterende barrage! We hebben er echt van genoten. Lekkere sfeer, aanmoedigingen van het publiek en ruiters die er echt voor gingen. Echt mooi gereden van Devos.
Wat me wel opviel bij de prijsuitrijking was de hengst Tauber, waar Phillipaert mee reed, die stond daar echt supermak wat rond te kijken, terwijl de meeste andere paarden toch wel erg onder de indruk waren van alles Lachen

Heb je de barage van de Queens cup ook gezien? Die was de moeite... En dan iedereen maar roepen dat amazones minder lef hebben dan hun mannelijke collega's. Ik heb op het topje van mijn stoel gezeten!

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 17:32

tantjeuh schreef:
Naima schreef:

Heb je de barage van de Queens cup ook gezien? Die was de moeite... En dan iedereen maar roepen dat amazones minder lef hebben dan hun mannelijke collega's. Ik heb op het topje van mijn stoel gezeten!

Ja hoor, die meiden hadden ook behoorlijk wat lef!
De schimmel van Jenny Jones sprong trouwens spectaculair!

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 00:31

Naima schreef:
Ja hoor, die meiden hadden ook behoorlijk wat lef!
De schimmel van Jenny Jones sprong trouwens spectaculair!

Die was super! Je moet hem dan nog foutloos rond proberen rijden; hoewel ik denk dat het vooral
gewoon sturen en blijven zitten was, over de sprong gaan deed hij zelf wel!
Dat corland paard van het hollandse meisje vond ik super!
Er was heel veel kwaliteit qua paarden vond ik!