Pony Indoor Wierden van start

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

Pony Indoor Wierden van start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-07 15:51

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1711
dehoefslag.nl

Van 24 tot en met 29 december 2007 vindt het internationale hippische evenement Pony Indoor Wierden Internationaal plaats. Speciaal voor dit internationale ponyconcours is manege De Vossenbos in Wierden omgetoverd tot gezellige en sfeervolle kerst- en wintersferen. Elke dag zijn er van vroeg tot laat springrubrieken van L-niveau tot en met internationaal waarin de ruitertjes en amazones met elkaar de strijd aanbinden.

De Europese top van ponyruiters verschijnt aan de start in de internationale springrubrieken. Hoogtepunten zijn de landenwedstrijd op vrijdag 28 december en de Rikkert Afbouw Grote Prijs van Wierden op zaterdag 29 december 2007.

Pony Indoor Wierden heeft internationaal een goede naam. Het concours kan rekenen op een recorddeelname van een groot aantal topruiters en amazones uit Duitsland, Groot-Brittannië, België, Zweden, Denemarken en Nederland.

TICKELS

Re: Pony Indoor Wierden van start

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 17:54

Klopt, de eerste ruiters/amazones zijn al gearriveerd met hun grote vrachtwagens.
Dat Deens/Zweedse taaltje is wel heel apart!

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 18:49

Als deze week ook niet Indoor Veendam geweest was, was ik er zeker een dag heen gegaan! Met gewoon senioren in Wierden daar een erg leuke week gehad Ja Goed voor mekaar ook allemaal!

TICKELS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:04

Ja, er moet daar heel vlot achter elkaar gestart worden anders worden het wedstrijddagn van 12 uur lang!
En de organisatie is een geoliede machine, die loopt niet snel vast, hoewel er altijd verbeterpunten zijn...Maar dat is meer voor en na het concours, de ruiters en toeschouwers zullen daar geen last van hebben..

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:06

TICKELS schreef:
Ja, er moet daar heel vlot achter elkaar gestart worden anders worden het wedstrijddagn van 12 uur lang!
En de organisatie is een geoliede machine, die loopt niet snel vast, hoewel er altijd verbeterpunten zijn...Maar dat is meer voor en na het concours, de ruiters en toeschouwers zullen daar geen last van hebben..

Dan wordt het voor ponyruiters idd wel snel laat... Verder gebeurt het op concoursen vaak genoeg hoor, dat dagen zo lang duren...
En dan zal wel van de organisatie. Viel me in Novermber zeker op in Wierden, dan de organisatie het top voor elkaar had. Dat is op andere concoursen wel anders Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:24

Wierdeeen! Schijnheilig
Zal wel weer mooi worden.

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 19:25

ja.leuk wordt weer kei gezellig Go jij! Go jij! spring met allebei mijn pony's mee. Party!!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:22

Aaah pony indoor Wierden! Wat heb ik hier leuke tijden beleefd een aantal jaar zeg Bloos Nagelbijten / Gniffelen Super concours! Ga er jammer genoeg niet meer heen.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:02

Pony Indoor Wierden is idd een erg mooi concours! Tot zo'n vijf jaar geleden (toen mijn zusje nog bij de pony's reed) gingen we er ieder jaar naartoe, het is hier vlakbij. De internationale rubrieken zijn ook altijd erg gaaf om te zien.

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 13:05

_Tessaa schreef:
Wierdeeen! Schijnheilig

Ga jij nog Tessa? Kunnen anders wel een keertje samen gaan ofzo. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:33

Elessar schreef:
_Tessaa schreef:
Wierdeeen! Schijnheilig

Ga jij nog Tessa? Kunnen anders wel een keertje samen gaan ofzo. Haha!

Ik wilde wel gaan,
alleen ik zit van vrijdag tot zaterdag in Antwerpen Clown

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:06

Poepoe, wat werd er slecht gesprongen bij de pony's. Het stond dan ook wel hoor hoor!
Mooie pony's voorbij zien komen Lachen Ik was mee als groom, m'n vriendin was door naar de finale, weet de uitslag alleen nog niet :p