Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Op diverse plekken in Noord-Limburg zijn zondag ongevallen gebeurd door de gladheid
moniekk schreef:'Hoewel politie met zwaailicht en gebaren waarschuwde voor de gladheid op de Rijksweg, kon ze niet voorkomen dat twee auto tegen een flitspaal reden en een andere tegen een auto van provincie botste.'
ik ben deze auto erg dankbaar dat hij de flitspaal heeft geraakt in bergen..want ik werd daar vandaag geflitst toen ik dacht dat ik nog door oranje kon rijden maar t net rood was.. toen ik terug reed zag ik dat de flitspaal erg krom was en daar ben ik erg blij om want waarschijnlijk heeft hij mn kenteken niet kunnen knippen
![]()
gomir schreef:Die politie stond vast niet bij de stal Jolliegirl...En soms ben je onderweg en overvalt het je gewoon. Op het moment dat je onderweg bent en hoort dat dat weeralarm afgegeven wordt kun je weinig anders dan rustig doorrijden...
En als je thuis een doodziek paard hebt dat naar de kliniek moet ga je ook rijden, weeralarm of niet.
Je kunt ook te snel oordelen over zulke situaties, soms heeft het niets met onvoorzichtigheid te maken namelijk.
Gelukkig is het met iedereen goed afgelopen zo te lezen.