Geslaagd business event Schretlen&Co

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Geslaagd business event Schretlen&Co

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-07 11:46

http://www.academybartels.nl/
academybartels.nl

Regelmatig vinden er exclusieve Business Events plaats op Academy Bartels. Deze keer was het de beurt aan 200 gasten van vermogensbank Schretlen & Co. Zij togen naar Hooge Mierde voor een uniek programma waarin ‘Neerlands trots' op paardensportgebied acte de présence gaf. Opvallend was dat ruim de helft van de gasten jonger dan 16 jaar was, het programma was dan ook vooral op deze jeugdige bezoekers afgestemd.

De gasten werden verwelkomd door directievoorzitter Gerbert Mos waarna vierspanlegende IJsbrand Chardon het woord overnam om de aanwezigen zijn visie op ondernemerschap te geven. Vervolgens kreeg iedereen de gelegenheid om zelf te mennen op een van de rijtuigen die klaar stonden in de binnenmanege. Liefhebbers konden deelnemen aan een menclinic onder leiding van Chardon zelf. Voor de kleinsten was er in de kleine binnenmanege een speelpaleis ingericht, compleet met springkussen, rodeopaard, ponyrijden en knutselhoek. Daarna volgde een rondleiding door de stallen en over de rest van het bedrijf, waar na terugkomst in de bibliotheek een uitgebreid lunchbuffet klaarstond bij het knisperende haardvuur.

Na de lunch was het de beurt aan dressuurkampioene Anky van Grunsven die samen met Imke Schellekens-Bartels een boeiende clinic gaf. Imke reed op Fazzino, het toppaard van Academy leerlinge Julie de Deken. Anky gaf vanaf de grond haar deskundige commentaar. Na de clinic kregen 3 jeugdige klanten van Schretlen & Co een Masterclass van Anky met hun eigen pony. Als afsluiting volgde er een uitgebreid diner-buffet waarna iedereen tevreden huiswaarts keerde.

Ir111

Re: Geslaagd business event Schretlen&Co

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:49

Damn, ik werk bij de verkeerde 'vermogensbank' dat is duidelijk, bij ons worden alleen maar golf evenementen georganiseerd... Boos! Vraag me trouwens wel af wat voor nut zo'n evenement heeft heeft als de helft vd bezoekers jonger dan 16 zijn. Maar goed, daar heeft vast een marketing afdeling over nagedacht. Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:50

Leuk!

Maar... huh? Zijn dat dan de kinderen van de klanten van deze vermogensbank? Bloos

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 13:52

Ja, dat zal wel denk ik...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-07 14:49

Apart als je klanten op een springkussen zitten. Clown Vraag me af hoe dat precies zit.