Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! Het is een kleine moeite en het wordt ook altijd door de bewoners van die straat gewaardeerd!
?
Werd ik laast ff aangehouden door een vent die vond dat ik VERPLICHT was om dat ff op te ruimen. Dacht t toch niet hè? Rij al zo'n 11 jr over/langs de weg en nog nooit commentaar gehad. Toch maar ff de gemeenthe gebeld, nou daar hadden ze eigenlijk niet een goede regel voor, valt niet onder hondenpoep. Dus volgens hun laten we paardenpoep maar ff onder de regels van vervuiling van de openbare wegen vallen, qua veiligheid. Jaja, paardestront vervuild de weg en veroorzaakt slippen van auto's
Volgens de gemeenthe dus verplicht om t op te ruimen... Nou geweldig hoor...
, ik koop wel zo'n staartzak
!Sterre schreef:Of schuiven jullie het niet even aan de kant omdat je bang bent dat je niet meer op je paard komt }> ??!
Echt waar. Ik ben zelf 1.60 mtr en mijn paard is dik 1.70 mtr. Nu kom ik er wel op, anders had ik maar niet zo´n groot paard moeten kopen
, maar stel dat het langs een drukke weg is en meneertje heeft geen zin om stil te staan. Tja, dan heb ik het wel even moeilijk. Dat geef ik eerlijk toe. Ik kom dan liever na de rit nog even langs als paardje veilig en droog op stal staat en ik de tijd heb om het netjes aan de kant te vegen. Mits het dan nog niet is vertrapt, verspreid is en zo.........
!
! Ik zal er echt niets van zeggen hoor, als hier weer eens paarden langs lopen en de straat vol poepen, maar ik rijd regelmatig naar ons huis en mijn paard begint met voorliefde te poepen, zodra we uit het bos bij ons de straat in rijden
! Ik stap gewoon even af (mijn paard is ca 1.56 m en ik ben 1.73 m), schuif het aan de kant en iederen is happy en tevreden
! (en dát heeft imo toch echt niets met mekkeren te maken
!) 

mensen hebben ook nog nooit erover geklaagd, maar Amby is dan wel een beetje een dorp
zijn wel veel paarden.