Paard herstellende van val in reservoir

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Paard herstellende van val in reservoir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-07 08:16

http://www.upi.com/NewsTrack/Top_News/2 ... tern/3516/
upi.com

Een 5 jaar oude Quarter horse is aan het herstellen van een val in een reservoir op een boerderij in Ohio, Amerika.

Het paard met de naam Bo, viel in 2 meter diep water.

"Het was verschrikkelijk," sprak eigenaresse Linda Smiley. "Hij maakte een hoop kabaal en was ontzettend moe. Hij wou opgeven. Na een paar uur dreef hij een beetje rond."

Een reddingsteam en vrijwilligers slaagden erin om het hoofd van het paard boven water te houden, terwijl het paard om kreeg zodat hij met een kraan kon worden opgetakeld.

"Zodra hij weer grond onder zijn voeten had, knapte hij zienderogen op en begon om zich heen te schoppen en te rennen," aldus de opgeluchte eigenaresse.

Cassidy

Re: Paard herstellende van val in reservoir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 10:39

Gelukkig maar dat het voor het paard goed is afgelopen. Het lijkt me hee eng om te zien hoe je paard opgeeft.

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 11:21

He bah wat een akelig ongeluk. Dat paard was wel heel erg blij toen hij weer op vaste grond stond, schoppen en rennen Haha!

ellesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:24

Jeetje, lijkt me echt verschrikkelijk om je eigen paard zo te zien en je kan 'm niet helpen.
Ik snap niet dat een paard het zo snel opgeeft, een paard hier van stal is ook eens in het water beland en liet na 5 minuten zijn hoofd al hangen. Ziek Als we zijn hoofd niet omhoog hadden gehouden was die gewoon verdronken.......
Toen die weer op het droge stond was die opeens springlevend, maar in het water gaf die het gewoon op. Verdrietig

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:54

ellesje schreef:
Jeetje, lijkt me echt verschrikkelijk om je eigen paard zo te zien en je kan 'm niet helpen.
Ik snap niet dat een paard het zo snel opgeeft, een paard hier van stal is ook eens in het water beland en liet na 5 minuten zijn hoofd al hangen. Ziek Als we zijn hoofd niet omhoog hadden gehouden was die gewoon verdronken.......
Toen die weer op het droge stond was die opeens springlevend, maar in het water gaf die het gewoon op. Verdrietig

tja waren vechten tegen de bierkaai? weten die dieren veel dat als ze het een uurtje volhouden ze gered worden. Dat hebben ze in het wild simpelweg niet.

Moet vreselijk zijn om te zien hoe je paard het op geeft zonder dat je iets kan doen....Die machteloosheid maakt je gek volgens mij..

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 17:01

jeej gelukkig is het goed afgelopen zeg moet verschrikkelijk geweest zijn ..