Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:pfoeh wat eenverhaal
ze heeft gelijk wat betrefd de verzorging, maar wat een onzin dat die pony wedstrijden moet gaan lopen??
ik vond het zowiezo al een vreemde en slijmerige actie om de pony aan het koninklijk huis aan te bieden...
sja en dat je dan mensen krijgt die komen bedelen is eigen schuld..
Pletje123 schreef:Haha die pony is aardig in een hokje geduwd. Het is een wedstrijdpony, dus moet het (arme) dier wedstrijden lopen. Dat is inderdaad onzin..
Hoop dat deze mensen zich niet over laten halen door al die zielige brieven, want:als de schrijvers van die brieven voldoende geld hebben om een paard te verzorgen, dan hadden ze er hoogstwaarschijnlijk allang 1 gehad.
crossmonster schreef:pfoeh wat eenverhaal
ze heeft gelijk wat betrefd de verzorging, maar wat een onzin dat die pony wedstrijden moet gaan lopen??
Apple schreef:Ik kan heel goed begrijpen dat mensen wel een pony kado doen aan Amalia, maar niet aan willekeurige mensen die een bedelbrief schrijven.
Wat maakt dat nou uit dat Amalia pas 4 is en geen wedstrijden kan rijden. Als je pony daar staat dan weet je zeker dat hij goed verzorgd wordt en in kundige handen terecht komt. Dat is nog maar de vraag bij een van die mensen die nu denken zo een gratis pony te kunnen krijgen.
Geef die mensen groot gelijk hoor, gewoon op zoek gaan naar een leuk nieuw baasje.
Yvonnelind schreef:Leuke reclame voor je stal als het koniklijk huis één van je fokproducten op stal heeft staan. Staat toch leuk op de website: "PRINSES AMALIA'S EERSTE PONY IS DOOR ONS GEFOKT"!!
Zo zielig zijn sommige mensen nu eenmaal; het gaat niet om de prinses of de pony, het gaat alleen maar om hun eigen IK....
Mistic schreef:Je hebt inderdaad een stal, weiland/paddock en bak nodig om een pony een goed leven te geven en te kunnen rijden, maar ze doen nou net alsof iedereen dat thuis maar moet hebben.
superwoman schreef:Pletje123 schreef:Haha die pony is aardig in een hokje geduwd. Het is een wedstrijdpony, dus moet het (arme) dier wedstrijden lopen. Dat is inderdaad onzin..
Hoop dat deze mensen zich niet over laten halen door al die zielige brieven, want:als de schrijvers van die brieven voldoende geld hebben om een paard te verzorgen, dan hadden ze er hoogstwaarschijnlijk allang 1 gehad.
Helemaal mee eens!
petraaken schreef:Yvonnelind schreef:Leuke reclame voor je stal als het koniklijk huis één van je fokproducten op stal heeft staan. Staat toch leuk op de website: "PRINSES AMALIA'S EERSTE PONY IS DOOR ONS GEFOKT"!!
Zo zielig zijn sommige mensen nu eenmaal; het gaat niet om de prinses of de pony, het gaat alleen maar om hun eigen IK....
Heb ook zo mijn vermoedens dat het gewoon hierom draait.