Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Er zijn hier ook veel mensen uit Belgie, niet alleen Nederland hoor
En af en toe besteden we aandacht aan uitzendingen over paarden op TV, die interessant kunnen zijn
jeanke schreef:Cayenne schreef:Er zijn hier ook veel mensen uit Belgie, niet alleen Nederland hoor
En af en toe besteden we aandacht aan uitzendingen over paarden op TV, die interessant kunnen zijn
En wie zegt dat de Belgen dit interessant gaan vinden?
Ik erger me als dierenarts al jaren dood aan dit stupide programma wat het leven van de dierenarts overdreven romantiseert en ervoor zorgt dat jaarlijks extra veel studenten voor deze richting kiezen met als resultaat een teveel aan studenten dus een daling in de kwaliteit van de opleiding en een overaanbod van dierenartsen op de arbeidsmarkt.
esperance schreef:Cayenne, ik vind het wel leuk dat je het even vermeld. Vind het ook heel jammer dat ik niet meer in Belgie woon, want had dit graag willen zijn.
vind het wel altijd leuk om te zien, je leert er van. En om nou te zeggen dat ik meteen DA wil worden..![]()
jeanke, komen om die reden echt veel studenten op die opleiding af?? Ongeveer 80% dat dierengek is, wil toch DA worden??
jeanke schreef:esperance schreef:Cayenne, ik vind het wel leuk dat je het even vermeld. Vind het ook heel jammer dat ik niet meer in Belgie woon, want had dit graag willen zijn.
vind het wel altijd leuk om te zien, je leert er van. En om nou te zeggen dat ik meteen DA wil worden..![]()
jeanke, komen om die reden echt veel studenten op die opleiding af?? Ongeveer 80% dat dierengek is, wil toch DA worden??
Sinds het programma is uitgezonden 150 per jaar meer dan de jaren ervoor.
Meestal is alles in één keer opgelost , er gaan er bijna geen dood; allemaal leuke patienten zoals babywallaby's; veel dierenartsen in de serie hebben een grote villa al dan niet met zwembad; heb er nog geen echt vieze operaties gezien hoor waar etter en stront je om de oren vliegen