Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cristina schreef:Leuk he als je van Opa een EK goud (winnaar) pony hengst krijgt van 2 ton om te leren rijden. Paps en Mams geven je dagelijks les in de meest luxe accomodatie. En toch rij je niet mee in de Weert? Leuk bdoelt hoor van Opa, maar om nou de hele Duitse top aan pony's op te kopen voor de kleinkinderen om te leren rijden....ik leerde het mijn kinderen op een stokoude Shet in de wei. En toch kwam een van de kids op een eigen fokproduct nog bij de kadertraining terecht. Zo kan het ook. Maar ere wie ere toekomt......ze hebben wel gewonnen!!Gefeliciteerd kinderen !!
daniella74 schreef:Ze hebben igg de meest optimale omstandigheden en dat hebben de meeste ruiters echt niet. En je kunt er nu nog weinig van zeggen maar om als seniorenruiter aan de top mee te rijden komt er gelukkig meer mij kijken dan een papa die les kan geven en een opa met een flinke spaarpot. En ik ken genoeg namen die de zaken dito voor elkaar hadden en die als senior van het toneel verdwenen.
Cristina schreef:Hoe ver zouden de kleinkinderen gekomen zijn met een normale pony. Al deze pony's hebben aan de top gelopen, zo niet ...al op 6 jarige leeftijd EK goud gewonnen. Misschien een kwestie van meeliften![]()
![]()
Geen een kleinkind heeft een groen pony ooit naar de Z gereden, ze kregen alleen een voorgeprogammeerd automaatje. Zelf de C pony waar ze op begonnen was Z2 (NL kampioen) En zonder hulp en les en naam van de ouders hadden ze geen plekkie in het kader gekregen. Ik ben niet jaloers, mijn eigen dochter reed ooit super bij de pony's, maar op een eigen fokproduct die ieder jaar nog een veulen gaf. Altijd lekker buiten en geen dure lessen, maar wel gratis bondstraining!
Ach het is maar wat je leuk vind.
daniella74 schreef:Het heeft nu meer weg van kunstjes instuderen en ze moeten vooral doen wat ze willen doen. Moet nog zien of ze het gaat halen bij de seniorentop als er echt hard gewerkt moet worden en het aankomt op mentale kracht. Want dat moet ik Anky nageven als niet-fan, ze staat er wel elke keer toch maar weer.