Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nickyu schreef:positieve ontwikkeling dat een iets wat eigenlijk een normale burger actie zou moeten zijn beloond word met "dank je wel"
ipv een bon (denkt aan tuinder die moet zitten ivm aanhouding dieven in zijn huis en zo nog vele anderen)
Hoe berekenen ze dat bij een inbreker? De gemiddelde opbrengst voor een kraak per maandCitaat:Als hij nog 45 jaar voor 25.000 per jaar had kunnen werken kom je al op een groot bedrag terwijl 25.000 BRUTO per jaar geen dik salaris is. Dat wat hij krijgt is ok brotu dus gaat ok nog hoop vanaf...
Margreth schreef:Off topicHoe berekenen ze dat bij een inbreker? De gemiddelde opbrengst voor een kraak per maandCitaat:Als hij nog 45 jaar voor 25.000 per jaar had kunnen werken kom je al op een groot bedrag terwijl 25.000 BRUTO per jaar geen dik salaris is. Dat wat hij krijgt is ok brotu dus gaat ok nog hoop vanaf...![]()
Netjes van de politie dat ze nog eens extra willen bedanken.
Die stond er eerst nog in en toen ik daarna keek, stond er bij een van de posts alleen nog maar een . als post.Citaat:huh, waar haal je die quote vandaan?
Laura24 schreef:Dat weet ik natuurlijk verder niet, ik ken het verhaal niet... Wat ik me wel afvraag is hóe hij ze tegengehouden heeft, als ze echt weg wilden konden ze hem toch gewoon opzij duwen? Als hij ze nergens mee bedreigde en niets deed, daar alleen maar stond... Maar goed, dat is offtopic.
Silence schreef:Ik vind het wel een nette actie van de politie, dat ze mensen terug zoeken voor een bedankje.
Silence schreef:Ik vind het wel een nette actie van de politie, dat ze mensen terug zoeken voor een bedankje.
Laura24 schreef:thnx voor de link, dat maakt het verhaal voor mij wat duidelijkerBegreep eigenlijk een beetje uit jouw verhaal dat die man echtv astzat, als in langere tijd, maar het gaat dus om een nachtje... Inderdaad niet netjes en zeer twijfelachtig, maar iéts begrijpelijker... En ja, er zijn vast meerdere voorbeelden, niet alles gaat goed... Waar mensen werken, worden fouten gemaakt he...