Mooie ontknoping DTR-avond Hippisch Hengelo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoert

Mooie ontknoping DTR-avond Hippisch Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 10:00

Gisteravond vond de finale van de equipe DTR (De Twentsche Ruiters) plaats. Deze prijs wordt verreden over meerdere kwalificatieronden in Twente, met als hoogtepunt de finale in Hengelo. De finale van het Z/ZZ springen werd gewonnen door Gert-Jan Brugging die met de Ferro-zoon Ferrero de snelste foutloze ronde reed. Over alle wedstrijden van deze competitie gezien was Hendrik-Jan Schuttert de beste.
Hij won dan ook de Equipe DTR-prijs; een gloednieuwe auto. Helaas voor Hendrik-Jan (17) was deze nog niet in het bezit van een rijbewijs en mocht dus niet achter het stuur kruipen.
Traditioneel gezien wordt tijdens deze avond ook het Twents Hippisch Talent bekend gemaakt. Dit talent krijgt van Equipe DTR 1000 euro om uit te geven aan instructie. Daarnaast wordt de amazone gekleed in het rode DTR tenue en mag zij op kosten van Equipe DTR starten op enkele grote wedstrijden. Vorig jaar werd Marleen Bruggink uitgeroepen tot Talent 2007. Zij verscheen gisteren niet te paard tijdens de bekendmaking aangezien zij na een ongelukje op stal 2 gebroken tenen had opgelopen.
Dit jaar is Laura Spekenbrink uitgeroepen tot Twentsch Hippisch Talent 2008. In een reactie laat Laura weten:
` Ik had helemaal niet meer gedacht te winnen, ik dacht dat Sjaak Sleiderink gekozen zou worden. Ik laat het maar op me afkomen. Wat ik precies ga doen, weet ik nog niet. Wel mooi, voor de derde keer een meisje Twents Hippisch Talent, echt girlpower!’ lacht ze na afloop.
`Dit is ideaal, ik rijd nog maar een jaar bij de paarden en had niet gedacht al zo snel zulke resultaten te halen. Trainen doe ik nu bij Edwin Langevoort (dressuur) en Henri Stegeman (springgericht) en dat gaat super.’

rowo

Re: Mooie ontknoping DTR-avond Hippisch Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:20

Was echt leuk gister! Erg gaaf dat Hendrik Jan de auto won, jammer dat ie er geen rondje in mocht rijden. T is ook wat, ben je 15 en win je al een auto. Petje af! Geweldig leuk paard heeft ie trouwens!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 10:56

Rowo... zat jij nou gisteren naast mij? Haha!

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:11

Wat leuk Haha! Die auto is weggegeven door mijn oom, die is eigenaar van Huiskes- Kokkeler en Hendrik- Jan was vorig jaar een vriend van mij Lachen Toevallig!

bergerac

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:19

Hendrik is 17 hoor..
Echt super voor hem!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:23

Sjoert schreef:
Rowo... zat jij nou gisteren naast mij? Haha!

Bloos! Weet niet? Waar zat je dan?

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:30

gisteren echt top!!
spannend!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 14:45

frieke, op de site van Hengelo stond dat ie 15 was geloof ik. Haha!
Ik zal het even aanpassen.

Rowo: achteraan 1-na bovenste rij. Er liep wel 20 keer een meid voor me langs. Jij lijkt daar wel op Haha!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:53

ben er gisteren ook geweest!
Was nog best wel spannend op het laatst! Had niet verwacht dat gert-jan zou winnen! Wel sneu voor Marleen..ze stond bovenaan en moest maar toe kijken hoe gert-jan won en hoe hendrik-jan de auto won!
Trouwens best wel lullig dat hij niet in die auto mocht rijden! 1 rondje kan toch geen kwaad vind ik!

Pony's was ook heel spannend haha..vooral Femke Hesselink...met die kleine Scooby...haha zo'n gaaf beest Haha!

Mandy, heb je ook wel zien lopen!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 14:57

Die kleine witte pony was lief... zag hem op het inrijterrein, maar niet zien springen en bij de huldiging kleine maat pony's gewonnen! echt helemaal toppie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 16:20

Moderatoropmerking:
Off-topic berichten verwijderd.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 17:41

Sjoert schreef:
Rowo: achteraan 1-na bovenste rij. Er liep wel 20 keer een meid voor me langs. Jij lijkt daar wel op Haha!

Ik ben wel een aantal keer op en neer gelopen om drinken, eten en snoep te halen. Ik zat links naast de jury/camera van filmloop ergens op 1 van de middelste rijen. Heb niet omhoog gekeken of ik bekenden zag Bloos

@ annemiek: ik zag jou pas op het laatst toen je met je pa naar huis liep!

Idd sneu voor Marleen, maar ja shit happens. K vind Hendrik Jan wel een terechte winnaar.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-07 17:45

Nee, dan was jij het niet. Haha!
Die meid die voor me langs liep zat op dezelfde rij, dus ik moest elke keer mijn benen intrekken Haha!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 17:51

Wat leuk om te horen; er loopt een dubbelganger van mij rond Knipoog