'Langzaam gaat het beter'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

'Langzaam gaat het beter'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 12:08

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1604
dehoefslag.nl

Met de genezing van Jeannette en Chris Haazen, die vorige week betrokken waren bij een ongeluk, gaat het langzaam de goede kant op.

Het echtpaar was op weg naar de wereldbekerkwedstrijd in Odense toen ze op de Duitse snelweg achter op een stilstaande vrachtwagen reden. De paarden Quicksilver en Nartan waren ongedeerd, maar Jeannette had kneuzingen over haar hele lijf en Chris liep een openbeenbreuk en afgescheurde kniebanden op.

Jeannette: ‘Het gaat langzaam beter. Chris ligt nog steeds in het ziekenhuis. Hij had een openbeenbreuk. In dat been zijn platen en schroeven gezet. In zijn andere been zijn de kniebanden afgescheurd. Eigenlijk wilden ze hem gisteren opereren, maar ze waren te bang voor infectie. Als alles meezit, opereren ze Chris morgen, maar ik kan het me haast niet voorstellen. Dat scheelt maar twee dagen tenslotte.'

Het paar gaat vooruit, maar de schrik zit er nog goed in. 'Met mij gaat het wel weer. Ik heb ongeveer alles gekneusd, maar wat lopen zonder krukken lukt. In het begin had ik niet zo’n last, maar toen ik bij de vrachtwagen was geweest – al onze spullen lagen er nog in – dacht ik, hoe zijn we hier in hemelsnaam ooit uit gekomen?! Daar heb ik wel nachtmerries van.

Als ik in de auto zit naar het ziekenhuis, ben ik al doodsbang. Chris is gelukkig ongelooflijk positief en opgewekt. Ik wou dat ik daar wat meer van had! Zo houden we elkaar wel mooi in evenwicht.’

Verwante artikels:

[VN] Jeanette Haazen in ziekenhuis *Update*
[VN] Chris en Jeannette Haazen naar huis

Girlgamer

Re: 'Langzaam gaat het beter'

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:11

Vorige week? Dacht dat al langer geleden was. Maar of het nu snel of langzaam gaat, als het maar de goede kant op gaat!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:14

Fijn dat het al beter gaat!
Hopen dat hij snel geopereerd kan worden!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 12:18

Girlgamer schreef:
Vorige week? Dacht dat al langer geleden was. Maar of het nu snel of langzaam gaat, als het maar de goede kant op gaat!

Volgens mij is het ook al weer 2 en halve week geleden Ja

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:44

Gelukkig dat het al wat beter gaat. Het is echt een akelig ongeluk. Ik hoop dat hij snel geopereerd kan worden.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 12:57

Wat een nare ervaring voor hun. Ook voor de paarden ook al hebben ze niets. Ze hebben erg lang op de vrachtwagen moeten staan voor ze overgeladen konden worden en naar een stal gebracht omdat de hydrauliek stuk was.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 14:35

Wat een ellende allemaal. Hopelijk komen ze er beide snel weer een beetje bovenop.