Frank Crébas moet bijna moeite doen om tijdens zijn verhaal niet in juichen uit te barsten. Wat wil je met een jongensdroom die uitkomt. Brommende kranen werken daar momenteel hard aan, aan de rand van het Kuinderbos bij Bant. De naam Crébas is verbonden aan Marktplaats.nl en aan Brennels, het bedrijf dat opzien baarde met een eigen brandnetel-kledinglijn. Maar paarden vormen de échte rode draad van de familie.
Als jonge jongen zag Frank Crébas voor zich hoe hij met paarden zou gaan werken. Aanvankelijk in dienst van, maar inmiddels - na de miljoenenverkoop van Marktplaats.nl - in staat een eigen baan te bouwen. Op niet zomaar een plek in de polder. De mooiste, maar niet alleen vanwege het landschap. " Mijn opa en oma wonen er in de buurt, het is de plek waar mijn broertje en ik opgroeiden."
Ik heb hem toen ook bij de Reunie gezien. Het leek een sympathieke kerel! Leuk dat hij de sport zo'n warm hart toedraagt, het zal echt wel een droom van hem geweest zijn.
Dat hij daar een vergunning voor heeft gekregen.., maar wel leuk voor hem.
Zo te lezen zijn ze er al een flink aantal jaren mee bezig! Met een lange adem, en wat lokale politieke vrienden, kan je een eind komen als je zo'n bedrag te besteden hebt denk ik. Bas wordt idd ook genoemd in het volledige artikel.
En wie is dan de Crebas die bij Hella in "De Wandeling" was? Is dat zijn vader of zo? Die deed iig ook wat met brandnetelkleding en had MP verkocht maar het was niet deze jongen.
Frank is het neefje van Bas! Volgens mij doen ze nu ook samen de stal van Bas maar dat weet ik niet helemaal zeker.... Frank, Robin (broer van) en Bob (vader van Frank en Robin) waren de marktplaats-crebassen Ze hebben er ongeveer 60 miljoen voor gekregen geloof ik..... Weet er zelf ook niet het fijne van Moet je even in de Quote voor kijken