Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
linky schreef:Heeft de mening van de leden ooit meegeteld dan?
Maysie schreef:Waarom is het een aanfluiting voor het stamboek als ik vragen mag? En waarom wordt het niet voor niets een manege genoemd?
hilden1971 schreef:Maysie schreef:Waarom is het een aanfluiting voor het stamboek als ik vragen mag? En waarom wordt het niet voor niets een manege genoemd?
Een handelsstal en verrichtingsonderzoeken dien je gescheiden te houden van elkaar. Er zijn daar ook een hoop pensioners. Gelet op het gebouw wat totaal open is en geen afscheidng heeft tussen zakelijk en recreatietief zou ik daar als hengstenhouder nooit één paard stallen gezien de verschillen in waardes en risico`s wat dat met zich kan meebrengen. Er is maar een binnenbak welke waarschijnlijk wel in tweeën gedeeld kan worden maar dan nog is er voor de te testen friezen een te groot risico van afleiding door andere geluiden, gelet op de oude situatie in Drachten. Daar de prijzen voor een ABFP test gelijk blijven vind ik de verhoudingen meer dan zoek en ik denk dat de testen nu alleen maar minder zullen worden gezien de beperkingen.