Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mistic schreef:Ik denk dat ze beter kunnen kijken hoe ze de manier van slachten kunnen verbeteren in plaats van het maar te verbieden.
Als ze dit verbieden dan moeten ze kippen-, koeien-, varkensslachterijen e.d. ook maar verbieden. Hoe bedoel je hypocriet.
Jus_dOrange schreef:Stelletje hypocrieten daar in Amerika, paarden zijn heilig maar bijvoorbeeld kippen worden vaak levend nog in kokend water ondergedompeld omdat compleet Amerika bij KFC wil eten.
barbara1970 schreef:Ik ben blij met dit nieuws, alleen al omdat het slachten en eten van paarden weer eens ter discussie staat.
Paardenvlees is inderdaad not done in Amerika, het is een stapje in de goede richting, laten we dit besluit aanmoedigen, en bidden dat daarna kippen, koeien enz vanzelf volgen
Skitter schreef:barbara1970 schreef:Ik ben blij met dit nieuws, alleen al omdat het slachten en eten van paarden weer eens ter discussie staat.
Paardenvlees is inderdaad not done in Amerika, het is een stapje in de goede richting, laten we dit besluit aanmoedigen, en bidden dat daarna kippen, koeien enz vanzelf volgen
Maar dat zal wel komen omdat ik Amerikaans ben.....