Moderators: Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95, Firelight
cantlover schreef:ik hoorde dat er wel verhoging was.. maar dat is er dus ook niet.. hoor net dat het ook door iets anders kon zijn omdat het een oude pony is!
Contigo schreef:Kijk dat is goed nieuws. Dus de verwachtte koortspiek is uitgebleven? Dat had ik in de krant gelezen dat Martin toch nog wel koorts verwachtte vanwege het verstrijken van de incubatie tijd
Hoepsie schreef:Ik ben met stomheid geslagen. Mensen die nog buitenrijden, omdat ze ervan overtuigd zijn dat hun paarden het niet kunnen krijgen/ dragen omdat ze zijn ingeent...
Stallen die ontkennen dat er sprake is van Rhino en weigeren bloedtesten te nemen, terwijl vee- artsen daar anders over denken... geen goed woord heb ik ervoor over.. Ook dat lessen gewoon doorgaan vind ik onbegrijpelijk. Dit zijn halve maatregelen!
Ik raak geen enkel ander paard aan de komende 2 maanden, en doe ik dat wel, dan wissel ik mijn kleding om en gooi het in de was voordat ik naar mijn eigen paard of andere paarden ga... Alles om het te voorkomen, jammer dat kennelijk niet iedereen er zo over denkt..... :s
GvdT schreef:Staan weer wat mooie verhaaltjes in de IJmuidercourant. Vind het een beetje overdreven reacties eerlijk gezegd.
http://www.ijmuidercourant.nl/nieuws/re ... ?secId=736
Hier staat niet eens alles wat er wel in de krant staat.
http://fokkeblog.blogspot.com/2007/12/a ... ranen.html
Wat ik wel raar vind is dat je nog zoveel mensen buiten ziet rijden en er altijd eigenwijze eikels tussen zijn die toch op wedstrijd willen naar Schoteroog.
Ook begrijp ik de mensen niet die niet meer op een stal mogen komen vanwege de rhino en dan even gezellig naar kennissen op een andere stal gaan.
Het ergste wat ik gehoord en gezien heb is dat er iemand een paard bij KG heeft en een paard elders en ze ook naar dat andere paard/stal gaat op 1 dag en in de avond. Paard heeft meerdere bijrijders dus een week geen baas zien wordt ie niet slechter van.
Irma1 schreef:'t legt wel een ander punt bloot; er zijn allemachtig veel pennies die gedachtenloos heen en weer huppelen tussen stallen, en die laten zich soms erg moeilijk sturen.
Irma1 schreef:'t legt wel een ander punt bloot; er zijn allemachtig veel pennies die gedachtenloos heen en weer huppelen tussen stallen, en die laten zich soms erg moeilijk sturen.
Gebruikers op dit forum: Friezenkind, joyceje1985, Noraafjord, Piekosjj en 14 bezoekers