Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DorisM schreef:Ik hoorde gisteravond dat het andere zieke paard ook is overleden..Er zijn er nu dus 2 dood..
BillyJean schreef:DorisM schreef:Ik hoorde gisteravond dat het andere zieke paard ook is overleden..Er zijn er nu dus 2 dood..
Dit is dus absoluut niet waar!!!!!!
Het gaat prima met het paard, hij is vanmorgen zelfs al voorzichtig weer onder het zadel geweest!!!
Er zijn verder ook geen koortsgevallen bijgekomen, alle paarden op Kennemergaarde zijn op dit moment gezond!!
Shennalover schreef:Ik woon daar vlak in de buurt 1 paard iis al doodZo zielig 1 paardje van Kenemer is naar myn manege gegaan Sultan naar Hcv & mis heeft die het ook
DorisM schreef:Ik hoorde gisteravond dat het andere zieke paard ook is overleden..Er zijn er nu dus 2 dood..
aerdenhout1 schreef:En ik hoorde gisteren dat er alweer 4 paarden staan met koorts.
Zo zie je maar weer hoe de tamtam gaat in het paardenwereldje!
In elk geval wens ik iedereen op Kennermergaarde sterkte toe, ik heb net droes gehad op stal, wat god zij dank bij een mini is gebleven omdat ik er op tijd bij was, maar ik weet hoe ellendig het is om weken in spanning te leven.
BillyJean schreef:Begrijp ik hieruit dat jij mijn mededelingen over het Rhinovirus in twijfel trekt?
Dat is niet zo mooi, geef me 1 reden waarom ik dat in hemelsnaam zou doen....
Ik ben hier op dit forum en op andere sites in de gaten aan het houden dat er geen valse meldingen komen en nu beschuldig je mij ervan? Niet zo netjes....
En waar doel je op met je eerste zin als ik vragen mag? Doofpot acties???? Leg eens uit?
En als er iemand open is en flinke maatregelen treffen zijn het Martin, Hannie en de DA wel, wij als pensionklanten hebben niets dan lof hierover en hebben het volste vertrouwen in hen.