Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Filmpje van Omroep Gelderland inderdaad.
Dat wanneer Edward nu nog eens flink aan het trainen en rijden gaat, dat hij dan nog best eens kans zou makenIk weet niet hoe ze daar bij komen?
Klinkt in ieder geval nogal onlogisch. No offense to Edward, maar ik denk niet dat we een stakende Gribaldi nodig hebben tijdens de OS.
Marieke__ schreef:Cayenne schreef:Filmpje van Omroep Gelderland inderdaad.
Dat wanneer Edward nu nog eens flink aan het trainen en rijden gaat, dat hij dan nog best eens kans zou makenIk weet niet hoe ze daar bij komen?
Klinkt in ieder geval nogal onlogisch. No offense to Edward, maar ik denk niet dat we een stakende Gribaldi nodig hebben tijdens de OS.
Ze hadden ook verteld dat op dat moment alles wat teveel werd.
Dus wie zegt dat hij nou nog staakt?
Tevens zit hij nog in het kader en zolang hij weer die belangrijke meet-wedstrijden gaat rijden, zullen zijn kansen iedergeval meer zijn dan wat het nu is.
Cayenne schreef:Marieke__ schreef:
Filmpje van Omroep Gelderland inderdaad.
Ze hadden ook verteld dat op dat moment alles wat teveel werd.
Dus wie zegt dat hij nou nog staakt?
Tevens zit hij nog in het kader en zolang hij weer die belangrijke meet-wedstrijden gaat rijden, zullen zijn kansen iedergeval meer zijn dan wat het nu is.
Aimee schreef:Hmmmm.... Misschien was Painted Black dan toch voor hem bedoeld