Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je een paard geregeld vastzet, bijvoorbeeld in zijn eigen box, dan went het daaraan.
Judje schreef:Ik vind het een super stuk en kan ook best begrijpen dat Grootenhuis er erg moe van wordt! Zeker wanneer je een vakman bent met hart voor je vak.
Het enige wat mij tegenstaat is deze zin:
Als je een paard geregeld vastzet, bijvoorbeeld in zijn eigen box, dan went het daaraan.
Dat een paard went door geregeld vast te staan kan ik begrijpen, maar mijn stelregel is altijd: een paard moet in zijn box en in de wei met rust gelaten worden! Wanneer je wat met je paard wilt gaan doen vind ik dat het het meest ideaal is wanneer je dit dus niet doet op stal of in de wei. Maar gewoon wanneer je je paard poetst kan je hem toch ook leren vast staan toch? Een paard vastzetten in de box zonder dat je er wat mee doet vind ik niet echt paardvriendelijk.
Bonita_Bon schreef:Ik snap dat hij blij is dat het nu in de publiciteit is dat hij het niet is!
Wat ik niet snap is dat hij het enigzins opneemt voor de schuldige smid, over het wel of niet buiten bewust zijn slaan....
Bonita_Bon schreef:Ik snap dat hij blij is dat het nu in de publiciteit is dat hij het niet is!
Wat ik niet snap is dat hij het enigzins opneemt voor de schuldige smid, over het wel of niet buiten bewust zijn slaan....