Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A10 schreef:Wild? Mak? Mensen proberen hun kleuters erop te zetten om een rondje 'paard te rijden'.
nathalie2302 schreef:Uiteraard ben ook ik het er helemaal mee eens dat de meisjes (ALS ze het gedaan hebben) geen recht hadden om het te doen....ik weet alleen niet hoe oud de (mogelijke) verdachten zijn, maar kan me er wel iets bij voorstellen dat zij misschien dachten dat ze het paard een plezier deden en het wilden helpen.....
Als moeder van drie kinderen, maak ik me eigenlijk ook zorgen om wat er had kunnen gebeuren met de kinderen zelf (gebeten, geschopt, geduwd)...die dus op eigen houtje kans zien om een half-wild paard te lokken en knippen....
Misschien moeten ze de waarschuwingen ook meer richten op de categorie "paardenmeisjes/jongens"??...ik weet niet hoe het nu staat aangegeven maar kan me voorstellen dat kinderen regels niet allemaal lezen, alhoewel ik zelf dan vind dat (als je bij zoiets in de buurt woont) daar de taak van de ouder ligt om de regels te vertalen in begrijpbare taal en je kinderen op de gevaren te wijzen...