Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jokari schreef:wie zegt dat die 'stroper' zich vergist heeft?Als je ziet wat ze hier soms uitvreten met paarden die op de wei staan...
In elk geval, dit is vreselijk voor paard en eigenaars en had nooit mogen gebeuren. Ik hoop dat de dader gepakt wordt en er een ferme straf aan overhoudt.
karina1977 schreef:Een belgisch trekpaard aanzien voor een hert .![]()
Ik denk dat de jager beter zijn jacht vergunning in kan leveren of een hele goede bril moet kopen .
Erg triest voor paard en eigenaren .
Visconti schreef:wat bezielt mensen tegenwoordig? een paar week geleden was er ook al een bericht over een zogenaamde jager die een paard dood geschoten zou hebben, ik geloof niet dat mensen zulke fouten kunnen maken. Wie dit paard iets heeft aangedaan heeft dit met opzet gedaan, een belg en een hert zijn te verschillend omdaar een fout in te maken. Ik denk eerder dat dit een nieuwe manier is om te voorkomen dat mensen in paniek raken dan dat het werkelijk of feiten is gebasseerd.
Jen33 schreef:een stroper is geen jager en heeft geen vergunning.. een jager is met de natuur bezig om het aantal gelijk te houden, een stroper gaat alleen voor het schieten en de 'fun'. iets heel anders dan een jager dus...
dat moet je niet door elkaar halen want zo krijgen de jagers een slechte naam..