Politie uit Devon, Engeland, zijn op zoek naar een man die een 17-jarig meisje van haar paard trok op het strand, en met geweld haar kleren probeerde te verwijderen.
Het meisje reed nietsvermoedend over het strand met haar paard, toen de man haar aanviel en van haar paard af sleurde. Het meisje is op wat kneuzingen en krassen na verder niet gewond geraakt. De man is gevlucht.
De politie behandeld dit als een zedenmisdrijf, en doet op dit moment onderzoek naar de dader.
He getver het zal je inderdaad maar gebeuren, maar wat zou dat paard dan gedaan hebben, die liep dan toch los op dat strand !? En omstanders zouden die dan niks gedaan hebben !?
wat heb je toch rare mensen ertussen zitten. Gelukkig is mijn paard erg groot en word t toch lastig om mij van mijn paard te trekken. Buiten heb ik zo wie zo altijd zweep bij me dus hoop dat dat genoeg afschrikt haha.
als iemand en beetje schuin achter je loopt,en je ook nog eens een braaf paard hebt,die het allemaal wel best vind,en niet zenuwachtig er van word,heb je het ook niet door ben ik bang. ach ja, die idioten hebben zeker niets beters te doen?
griezel,ik heb het een keer meegemaakt op een zandvlakte toen ik mijn shetje aan het longeren was,mijn shet kwam in aktie en trapte hem weg,ik ben haar er nog steeds dankbaar voor(8 jaar geleden in moeten laten slapen ,ze was toen 30...)
Jezus, niet normaal. Daarom heb ik ook altijd mijn zweep bij, mocht het lukken om hem een klap te geven dan zou ik dat ook zeker doen! Hopelijk pakken ze hem snel...
Zo moet niet gekker worden. Ik heb het ook een keer gehad iemand pakte me paard beet bij de teugels en dreigde de singel stoten los te maken als ik niet op het ruiterpad ging rijden. Sinds dien heb ik altijd een zweep bij me.
ja je ziet hem misschien wel aankomen maar misschien doet hij alsof hij wat wil laten zien, bijvoorbeeld de weg vraagt met een plattegrondje... meisje buigt voorover of iets naar de zijkant om het beter te bekijken en man trekt haar eraf.... tja dat is snel gebeurd als je er niet op verdacht bent... (gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt)