Sarah Van Hasselt Belgisch talent van het jaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Sarah Van Hasselt Belgisch talent van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-07 11:01

http://www.vlp.be/_ln/article.php?id=1352
vlp.be

Sarah Van Hasselt heeft de publieksstemming AA-Talent van het jaar gewonnen. De eventingamazone die 16de eindigde op het EK Seniors klopte springruiter Jody Bosteels, winnaar van de GP van Hasselt.. Vincent Martens, ook al een eventingruiter, sloot de top drie af, gevolgd door springruiters Olivier Van Roosbroeck en Niels Bruynseels. Julie De Deken was de eerste dressuuramazone op de zesde plaats.

Tussen donderdag 15/11 middernacht en vrijdagmorgen werden er wegens een technisch probleem nog enkele stemmen geregistreerd. Aangezien de stemming officieel afsloot op donderdag middernacht werden de stemmen na 24u hieruit gefilterd. In totaal werden er +/- 7000 stemmen uitgebracht. De stemmen van het publiek tellen voor 10% mee in de uiteindelijke verkiezing. De volledige uitslag van het publiek vind je via volgende link: www.vlp.be/_ln/tal_jaar.php

Het AA-Talent van het Jaar zal bekendgemaakt worden op Jumping Mechelen.

X__Trees

Re: Sarah Van Hasselt Belgisch talent van het jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 17:29

Sarah Van hasselt, pff, Heb der 1 maal les van gehad (crossles). En pony was moeilijk aan het doen; rechtzetten enzo en ze stond er op te kijken als kieken zonder kop... 1 Keer cross mogen rond gaan, daarna was het niet meer nodig.. Tja, niet echt talent vind ik dan...

weemi_4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:08

ik vind ook niet dat zij had mogen winnen , die is niet eens zo bekend . maar ja andere mensen vinden dat dus wel

Kikker2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:10

Zo grappig, mijn ex-pony heb ik van haar overgekocht Lachen

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 18:59

Ik heb zelfs nog nooit van haar gehoord Verward
Anderen hadden toch wel meer verdiend om te winnen..

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:18

Ik ken haar wel, niet persoonlijk maar ik heb dus wel al van haar gehoord. Ze doet het vrij goed in de eventingsport.
Het wil niet zeggen omdat zij goed kan rijden dat zij ook goed kan lesgeven, dit is nog iets helemaal anders. Ik denk niet dat je haar er dan op mag afbreken. Ze rijdt lang niet slecht maar als ze het talent niet heeft gekregen om dit door te geven aan anderen is dat ook zo. Heel jammer maar uiteindelijk gaat het daar niet om bij die verkiezing veronderstel ik. Ik denk dat het meer gaat over de wedstrijdresultaten die ze behaald.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 19:47

ik ken haar ook van de op de crossen... niet persoonlijk maar wel van zien... qua rijden vind ik dat ze het helemaal niet slecht doet. lesgeven dat weet ik niet...

X__Trees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-07 21:25

Rijden doet ze idd goed. Ik had alleen meer verwacht van die les, we hadden er toch een eindje voor gereden en uiteindelijk om mijn pony te laten rechtstaan... Misschien is zij dat soort paarden niet gewoon?
Voor mij had Jody Bosteels gerust mogen winnen, die heeft veel meer resultaat gehaald dit jaar.

eemhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 15:16

X__Trees schreef:
Rijden doet ze idd goed. Ik had alleen meer verwacht van die les, we hadden er toch een eindje voor gereden en uiteindelijk om mijn pony te laten rechtstaan... Misschien is zij dat soort paarden niet gewoon?
Voor mij had Jody Bosteels gerust mogen winnen, die heeft veel meer resultaat gehaald dit jaar.
jah van les geven weet ik ook niet hoe ze het doet maar ik heb ze al zien rijden dat is zeker niet slecht , en zoals weinig jonge ruiters maakt ze haar meeste paarden ook zelf klaar vanaf 0 . maar dit wilt niet zeggen dat ze kan lesgeven natuurlijk he maar daar draait het talent van het jaar ook niet om .