Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0ojannekeo0 schreef:Niet de 1e keer dat dit gebeurd op de parade.
Janine_L schreef:0ojannekeo0 schreef:Niet de 1e keer dat dit gebeurd op de parade.
Zijn er dan al eerder agressieve uitingen geweest tegen de politiepaarden?
En zo ja, wat, en met welke consequenties?
Allejandro schreef:Waarom moeten de dieren het altijd ontgelden
Michelle_Don schreef:Hopelijk heeft die kankker een knuppel op zn kop gekregen een keer of 3!
Janine_L schreef:Belachelijk vind ik het, wie richt zijn woede nu op een onschuldig dier.
Maar ja dat risico loop je natuurlijk wel als je dieren inzet om politiewerk te doen.
Als de politie stopt met de inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie mag worden.
piecon schreef:Janine_L schreef:Belachelijk vind ik het, wie richt zijn woede nu op een onschuldig dier.
Maar ja dat risico loop je natuurlijk wel als je dieren inzet om politiewerk te doen.
Als de politie stopt met de inzet van politiepaarden loop je ook geen risico dat de dieren gewond raken.
Ik vind eigenlijk dat de inzet van dieren met dit soort dingen best eens een maatschappelijke discussie mag worden.
Ik heb zelf dit werk ook gedaan en ben het niet met je eens. Ten eerste valt het best mee met het gewond raken van paarden. Als het zo is haalt het de krant en punt 2 werkt het ook de-escallerend. De meeste vinden paardje aaien best leuk en bij trammelant hebben de meeste wel ontzag voor je paard. Tenslotte lopen zij wél mensen omver als het moet of ze gaan lekker op je tenen staan. Maar er zijn altijd van die theelichten die het niet begrijpen..en die worden ook hard aangepakt!
Julez schreef:hoe stom ben je als je dat paard gaat slaan!alsof die er wat aan kan doen zeg! arm beest