Emile Welling legt functie neer als Team veterinair

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Emile Welling legt functie neer als Team veterinair

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-07 21:07

http://www.knhs.nl/news.asp?ID=10121
knhs.nl

Team veterinair van de dressuurruiters Emile Welling heeft zijn functie met onmiddellijke ingang neergelegd. Welling, ook team veterinair van de eventing ruiters, blijft deze laatste functie wel bekleden. Marriëtte Sanders, teammanager van het dressuurteam, benadrukt dat de drukke werkzaamheden van Welling als dierenarts, alsmede het team veterinair-zijn van de eventing ruiters, zich moeilijk blijken te laten combineren met de werkzaamheden als teamveterinair van de dresuurruiters.

Mede omdat aanstaande dinsdag een perspresentatie staat gepland met het gehele team van dressuurruiters en begeleiders, heeft Welling deze beslissing nu genomen. "Ik denk niet dat we voor dinsdag de vacature hebben kunnen invullen, maar we zullen hard op zoek gaan om een goede vervanger voor Welling, die met zeer veel inzet en vakmanschap zich van zijn taak heeft gekweten, te vinden", aldus Sanders.

Katja

Re: Emile Welling legt functie neer als Team veterinair

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 10:17

Wel eigenaardig dat hij per direct stopt als drukte de oorzaak is.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 14:14

Ik heb hier zo mijn twijfels over, denk eerder dat er iets voorvallen is met de dressuurruiters en meneer Welling zijn ideeën. Ik heb zelf hele nare ervaringen met deze zeer zelfingenomen man dus ik kan me dat zo goed voorstellen dat daar een keer herrie in de tent gekomen is.

Vind het bijzonder typisch dat hij dit met de smoes drukte afdoet, lijkt me sterk, hij heeft al geen praktijk meer dus daar hoeft hij zich ook niet druk om te maken....

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 21:24

Als het je teveel wordt, kun je dit toch aangeven en mensen de gelegenheid geven om
om een vervanger voor je te vinden.

Merkwaardig... zeker als de functie per direkt neergelegd wordt. Dat geeft altijd de indruk dat er meer aan de hand is.

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:23

Weet iemand of Weling nog aan een kliniek verbonden is of dat hij een eigen praktijk heeft?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:37

Dat had ie...bosch en duin maar daar is hij destijds ook zo typisch mee gestopt. Ik had nog een dispuut over een factuur en toen kwam ik erachter dat ie ineens gestopt was.

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 12:47

Bosch en Duin is mij bekend, ging ik ook heen met de pony's en vroeg me af of hij ergens anders verder is gegaan.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:03

Nee hij is gewoon gestopt, of tenminste gewoon ik vond het niet zo gewoon! Maar goed, ik was ook echt zwaar ontevreden over de hele behandeling van ons paard als onze persoonlijke behandeling dus wat mij betreft hoeft ie echt niet meer ergens te beginnen. Maar ik heb toen wel begrepen dat het geen kwestie was van zijn kliniek verkopen o.i.d., hij is gestopt.

ponymens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 13:29

In bovenstaand bericht wordt vermeld dat hij te druk heeft met oa. zijn werk als dierenarts. Dus ga ik er van uit dat hij nog werkzaam is als arts.

De kliniek Bosch en Duin was in eigendom van Dr. Offereins die toen hij op leeftijd kwam de kliniek heeft overgedragen aan Welling en Hulshof. De kliniek was dus niet van Welling maar van Offereins.

Ik was een zeer tevreden klant van Bosch en Duin, zowel van Welling als Hulshof. Beide artsen hebben mij altijd prima geholpen.