JIM: Anky wint Grand Prix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 13:15

Zojuist is op Jumping Indoor Maastricht de Grand Prix verreden. Anky kwam met IPS Salinero aan de start. Voor Salinero was dit zijn eerste indoor optreden van dit seizoen.

Anky reed een percentage bijeen van 76,208% en won de proef.

Met 70% kwam Stephanie Peters met Jeff op de tweede plaats. Derde werd Marlies van Baalen met BMC Kigali. Ook Karin Reid Offield en Lingh kwamen aan de start. Zij scoorden 63,875 % en werden daarmee zesde.

Wim Ernes, één van de juryleden: 'Bij Kisten Beckers en Broere Jazz gingen beide series mis, dat was jammer. Dat zijn we niet van haar gewend. Achten kon ik kwijt aan Stephanie Peters en een aantal negens heb ik aan Anky en Salinero gegeven. Marlies van Baalen heeft de stijgende lijn weer te pakken, Kigali mag zich over het geheel nog iets meer dragen.'

Over Lingh zei Ernes het volgende: 'De kwaliteiten van Lingh kwamen er met momenten heel goed uit. Je ziet dat de combinatie nog iets meer moet vormen en dat het geheel nog iets meer aan elkaar mag.'

Karin: 'Lingh was weer super. Ik weet dat het nog beter moet, er moet meer balans en harmonie komen maar ik ben nog aan het leren. De mensen zijn hier heel vriendelijk, iedereen komt naar me toen om te vragen hoe het met Lingh is. Dat alleen al is geweldig!'

Bron: Anky