Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
darwin schreef:Als je zag hoe slecht die pony eruit zag, kan hij makkelijk overleden zijn aan een worminfectie of ondervoeding, maar het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld te geven.
Arme pony.
darwin schreef:Als je zag hoe slecht die pony eruit zag, kan hij makkelijk overleden zijn aan een worminfectie of ondervoeding, maar het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld te geven.
Arme pony.
polly2 schreef:darwin schreef:Als je zag hoe slecht die pony eruit zag, kan hij makkelijk overleden zijn aan een worminfectie of ondervoeding, maar het is altijd makkelijker om iemand anders de schuld te geven.
Arme pony.
Wat is dat nu weer voor speculatie en conclusie???
een pony kan ook een hartstilstand hebben...
Een natuurlijke dood wordt er gezegd.... Als wormen de oorzaak geweest zijn, of ondervoeding was dat wel aan het licht gekomen bij de sectie.
Mijn hemel...wat kunnen sommige mensen toch snel conclusies trekken en met hun oordeel klaar staan.
Dat kan heel gevaarlijk zijn...je kunt er mensen heel snel mee schaden!
Nakisha schreef:Hoe het ook zij... die pony zag er op het filmpje inderdaad niet best uit. Vraag me af hoe oud het dier eigenlijk was... en wat staat dat dier raar op zijn benen...
Wel vreemd... een natuurlijke dood gestorven, maar de kop open en een oog mist... door ROOFDIEREN? Kunnen die zomaar de wei in dan? En aan wat voor roofdieren moeten we dan denken? En alleen de kop en het oog kapot, en verder niets.. dat is ook vreemd voor een roofdier.
Nakisha schreef:Wel vreemd... een natuurlijke dood gestorven, maar de kop open en een oog mist... door ROOFDIEREN?
Nakisha schreef:Wel vreemd... een natuurlijke dood gestorven, maar de kop open en een oog mist... door ROOFDIEREN? Kunnen die zomaar de wei in dan? En aan wat voor roofdieren moeten we dan denken? En alleen de kop en het oog kapot, en verder niets.. dat is ook vreemd voor een roofdier.
Citaat:En alleen de kop en het oog kapot, en verder niets.. dat is ook vreemd voor een roofdier.
Nakisha schreef:Ik wilde net dit herhalen:Citaat:En alleen de kop en het oog kapot, en verder niets.. dat is ook vreemd voor een roofdier.
Tot ik het berichtje van Buitenzorg las. Dat zou inderdaad meer verklaren!
Ja, roofdieren kunnen een paard met gemak zo toetakelen, maar wat IK vreemd vond, is dat ze dan niet méér delen van het paard zouden hebben gepakt... maar roofvogels zouden het wél verklaren.