Toestemming voor paardencontainer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Toestemming voor paardencontainer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-07 11:20

http://www.tctubantia.nl/regio/hengelo/ ... 185579.ece
tctubantia.nl

De gemeente werkt mee aan de verhuizing van een familie die uit het gebied De Veldkamp weg moet, door toestemming te geven voor het plaatsen van een paarden- en opslagcontainer aan de Twickelerblokweg in Borne.

De familie heeft paarden, woont nu nog in De Veldkamp en moet daar weg in verband met de aanleg van een bedrijventerrein.

Aan de Twickelerblokweg heeft de familie een stuk grond kunnen huren: een weiland waar de paarden kunnen grazen.

joyce B

Re: Toestemming voor paardencontainer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 12:27

Dat is wel het minste wat ze kunnen doen als iemand gedwongen wordt te verhuizen en daardoor problemen krijgt met de huisvesting van de paarden...

Mensen mogen geen schuilstallen plaatsen bij weilanden omdat dat het landelijke beeld verpest en niet in het bestemmingsplan past, maar als de gemeente de grond nodig heeft voor woningbouw of bedrijventerein wordt het bestemmingsplan gewoon gewijzigd en mag er grootschalig gebouwd worden... Wat blijft er dan over van die gewaardeerde natuur die beschermd moet worden tegen hokjes en bouwsels?

Mieke_Cunna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:36

Ik vind het wel oke dat de gemeente dat doet, maar het is ineens wel heel vreemd dat het bestemmingsplan nu wel veranderd kan worden.

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:36

was het maar zo, vriendin van me moet met haar stalletje weg omdat ze snelweg gaan aanleggen en krijgt geen andere lokatie... hoe krom kan het zijn!!!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 13:41

idem dito hier , mijn eerste weiland moest weg vanwege industrie , mijn tweede weiland vanwege de aanleg van de hanzelijn die midden door me weiland komt .
alle weitjes hier zijn praktisch weg , toch jammer want we kwamen hier wonen voor het groen en de ruimte ,

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 15:18

Ok.. Haha! appart

Cristina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 17:00

Jij mag nooit iets bouwen....alleen als er gebouwd moet worden waar de gemeentepot door wordt gevuld...mag het wel ! Koe

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 19:36

Sparky10 schreef:
idem dito hier , mijn eerste weiland moest weg vanwege industrie , mijn tweede weiland vanwege de aanleg van de hanzelijn die midden door me weiland komt .
alle weitjes hier zijn praktisch weg , toch jammer want we kwamen hier wonen voor het groen en de ruimte ,

Als je mag blijven staan totdat ze de Hanze lijn gaan bouwen, zijn jij en ik al lang van deze wereld verdwenen Duivel

Geen zorgen dan!

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 20:44

haha, zou mooi zijn amondi, helaas worden de mensen er vaak al lang van te voren weggestuurd en ligt zo'n terrein maanden, zo niet jaren braak...

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 12:31

amondi schreef:
Sparky10 schreef:

Als je mag blijven staan totdat ze de Hanze lijn gaan bouwen, zijn jij en ik al lang van deze wereld verdwenen Duivel

Geen zorgen dan!

dan heb jij het goed mis , ik moest er twee jaar geleden al vertrekken en een jaar ernaa zijn ze bezig gegaan met het graven kappen en weet ik veel wat er ligt nu enkelet nog zand en buizen en ze bouwen er een brug omheen , dus de weitjes zijn weg

Otex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:16

belachelijk!! dat alleen voor een bedrijven terein Boos! er staan er hier in het oosten nog zooveel leeg. en ze blijven maar door bouwen. snap er niks meer van. Boos! al dat mooie land weg voor gebouwen Verdrietig Verdrietig Verdrietig