Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladygiroc schreef:Je kon je paard al laten cremeren...
joy76 schreef:Ladygiroc schreef:Je kon je paard al laten cremeren...
Waar dan? In het buitenland?
joy76 schreef:Moest alleen wel even slikken van de prijs (tussen de 1300 en 1600 euro zei de meneer in het interview)...
Citaat:Volgens mij kan het paard bij dit crematorium in zijn geheel de oven in. Bij die andere crematoria paste dat geloof ik niet en moest het paard dus in stukken in de verbrandingsoven. Wat dat betreft is dit dus toch nog wat 'waardiger'.
Volgens mij kan het paard bij dit crematorium in zijn geheel de oven in. Bij die andere crematoria paste dat geloof ik niet en moest het paard dus in stukken in de verbrandingsoven. Wat dat betreft is dit dus toch nog wat 'waardiger'.
ullaatje schreef:Ja dat zijn de kosten, ook in Rotterdam.
Ik heb van de zomer mijn paard moeten laten inslapen en laten cremeren in R'dam.
Ik heb meer paarden en doe het zeker niet bij ieder paard, maar Olivia had ik al zolang en was me zo dierbaar dat ik het dus wel heb gedaan.
Ben blij dat er crematoria's bestaan, en dat het zo duur is ach daar kom je ook wel weer overheen.
Randy01 schreef:Zit er al lange tijd over na te denken om dit met mijn paard te laten doen al komt hij te overlijden, Beverwijk zou een stúk dichterbij zijn voor mij...