Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TabeR schreef:dat ze dit bericht zelf niet lezen dan
dan is de verassing eraf..
dravergekkie schreef:maar wat ik me afvraag.. als hun zelf geen tuig en wagen hadden was dit paard dan volledig beleerd ??
Jolliegirl schreef:ohja?? wat leuk Igor001 !
Ben benieuwd naar de aflevering!
igor001 schreef:Jolliegirl schreef:ohja?? wat leuk Igor001 !
Ben benieuwd naar de aflevering!
ze weten nog niet wanneer die uitgezonden wordt, maar zodra ik het weet zal ik het hier ook melden
de wagen word hier zaterdag gebrachten behalve een nieuw mentuig en kaarten voor wk mennen hebben we ook lessen van koos de ronde aangeboden gekregen
echt ongelooflijk wat zo'n progamma kan doen. het is nu een week geleden en mn opa is er nog van bijgekomen
dravergekkie schreef:maar wat ik me afvraag.. als hun zelf geen tuig en wagen hadden was dit paard dan volledig beleerd ??
Cayenne schreef:http://www.hoefnet.nl/pages/index-ned.html
hoefnet.nl
Binnenkort staan Rijtuigbouwer Chr. Van den Heuvel uit Valkenswaard, Ideal Equestrian & Koos de Ronde centraal in een aflevering het programma HART IN AKTIE op SBS 6, gepresenteerd door Natasja Froger.
Afgelopen vrijdag vonden de opnamen plaats voor het programma Hart in Aktie in Valkenswaard en Den Bosch. Het verhaal in het kort: Een meisje van 16 uit MAARN zou zo graag weer met haar grootvader gaan mennen. Zijn pony - een brave Fjord - wordt verzorgd door de kleindochter en zij kan mennen, maar .... de 78-jarige grootvader zit in een rolstoel.
Hart in Aktie komt in aktie na het ontvangen van de brief van de kleindochter. Rijtuigbouwer Van den Heuvel uit Valkenswaard stelt genereus een keurige wagen ter beschikking waar simpel de rolstoel van de grootvader op gezet kan worden. Ideal Equestrian zorgt voor het tuig en rijden maar. De grootvader & kleindochter worden onder valse voorwendselen naar Den Bosch gelokt om daar de beurs Paard & Koets te bezoeken. Aan het einde van de dag worden beiden verrast als Koos met pony & wagen komt binnenrijden. Grootvader wordt door Natasja en kleindochter op de wagen gerold en ment heerlijk zijn rondjes in de piste van Paard & Koets. Tot slot wordt het gezin inclusief grootvader uitgenodigd om als gast aanwezig te zijn tijdens het WK Vierspannen 2008, dat op de terreinen van Heerlijkheid Mariënwaerdt in Beesd wordt gehouden.
Hart in Aktie is te zien op woensdagen om 20.30 uur - SBS 6. De aflevering waarin de Van den Heuvel, Ideal & Koos in te zien zijn, wordt later in het winterseizoen uitgezonden.