Men-iconen in aktie voor Hart in Aktie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Men-iconen in aktie voor Hart in Aktie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-07 10:10

http://www.hoefnet.nl/pages/index-ned.html
hoefnet.nl

Binnenkort staan Rijtuigbouwer Chr. Van den Heuvel uit Valkenswaard, Ideal Equestrian & Koos de Ronde centraal in een aflevering het programma HART IN AKTIE op SBS 6, gepresenteerd door Natasja Froger.

Afgelopen vrijdag vonden de opnamen plaats voor het programma Hart in Aktie in Valkenswaard en Den Bosch. Het verhaal in het kort: Een meisje van 16 uit Maarsbergen zou zo graag weer met haar grootvader gaan mennen. Zijn pony - een brave Fjord - wordt verzorgd door de kleindochter en zij kan mennen, maar .... de 78-jarige grootvader zit in een rolstoel.

Hart in Aktie komt in aktie na het ontvangen van de brief van de kleindochter. Rijtuigbouwer Van den Heuvel uit Valkenswaard stelt genereus een keurige wagen ter beschikking waar simpel de rolstoel van de grootvader op gezet kan worden. Ideal Equestrian zorgt voor het tuig en rijden maar. De grootvader & kleindochter worden onder valse voorwendselen naar Den Bosch gelokt om daar de beurs Paard & Koets te bezoeken. Aan het einde van de dag worden beiden verrast als Koos met pony & wagen komt binnenrijden. Grootvader wordt door Natasja en kleindochter op de wagen gerold en ment heerlijk zijn rondjes in de piste van Paard & Koets. Tot slot wordt het gezin inclusief grootvader uitgenodigd om als gast aanwezig te zijn tijdens het WK Vierspannen 2008, dat op de terreinen van Heerlijkheid Mariënwaerdt in Beesd wordt gehouden.

Hart in Aktie is te zien op woensdagen om 20.30 uur - SBS 6. De aflevering waarin de Van den Heuvel, Ideal & Koos in te zien zijn, wordt later in het winterseizoen uitgezonden.

darlingboy85

Re: Men-iconen in aktie voor Hart in Aktie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 10:32

tof hoor kan opa weer mee, krijg altijd een brok in mijn keel van dit soort dingen

Rinskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:10

Aangepast, had afgelopen vrijdag over het hoofd gezien Lachen
vind het wel super! dat ze dat voor dat meisje en haar grootvader doen..
Laatst bijgewerkt door Rinskee op 19-11-07 13:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 13:12

TabeR schreef:
dat ze dit bericht zelf niet lezen dan Schijnheilig
dan is de verassing eraf..

ALs je het bericht goed leest, kun je zien dat de opnames afgelopen vrijdag waren, op Paard en Koets Knipoog

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:25

wat gaaf zeg !!
op mijn stage hadden we ook een kar waar een rolstoel op kon

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 14:31

maar wat ik me afvraag.. als hun zelf geen tuig en wagen hadden was dit paard dan volledig beleerd ??

Rijan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:29

oo gaaf zeg ! Haha!

1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:34

dravergekkie schreef:
maar wat ik me afvraag.. als hun zelf geen tuig en wagen hadden was dit paard dan volledig beleerd ??

Volgens de tekst zou ze graag WEER samen met haar Opa gaan rijden, dus ik denk dat ie inderdaad al volledig beleerd is! Het probleem was dat Opa met z'n rolstoel niet op een gewone wagen past!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:35

Wat enorm leuk zeg! Haha!

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 15:51

Kijk, dat is nou nog eens een mooi initiatief!
Ik vind dat ze altijd goede dingen doen in dat programma Ja

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 18:26

Zulke dingen zijn zo mooi om te zien.. Vind het echt een geweldig programma en zit altijd met tranene in mn ogen te kijken..

Otex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:06

leuk dat ze dat doen, ga zeker kijken Haha! Knipoog

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 19:54

leuk

corinne1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-07 20:05

Wat leuk! Mooi hoor.
Ik heb bij Chr. van den Heuvel les gehad en mijn koetsierbewijs gehaald, zijn erg aardige mensen!

xElienx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:43

wat leuk, ik ga het in de gaten houden

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-07 11:52

heerlijk om te zien dat de gewone mens is even geholpen word.
Het is mooi dat deze programma's er zijn maar aan de andere kant ook jammer dat ze nodig zijn.

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:38

hee ! dat gaat over mij! Haha! leuk dat het op bokt staat! alleen is het een meisje uit Maarn en niet uit Maarsbergen maar dat staat echt overal fout Tong uitsteken

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:40

ohja?? wat leuk Igor001 !
Ben benieuwd naar de aflevering!

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:43

Jolliegirl schreef:

ze weten nog niet wanneer die uitgezonden wordt, maar zodra ik het weet zal ik het hier ook melden Lachen

de wagen word hier zaterdag gebracht Lachen en behalve een nieuw mentuig en kaarten voor wk mennen hebben we ook lessen van koos de ronde aangeboden gekregen Lachen echt ongelooflijk wat zo'n progamma kan doen. het is nu een week geleden en mn opa is er nog van bijgekomen Tong uitsteken

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:47

igor001 schreef:
Jolliegirl schreef:

ze weten nog niet wanneer die uitgezonden wordt, maar zodra ik het weet zal ik het hier ook melden Lachen

de wagen word hier zaterdag gebracht Lachen en behalve een nieuw mentuig en kaarten voor wk mennen hebben we ook lessen van koos de ronde aangeboden gekregen Lachen echt ongelooflijk wat zo'n progamma kan doen. het is nu een week geleden en mn opa is er nog van bijgekomen Tong uitsteken

Het wordt in het winterseizoen uitgezonden werd hier in het bovendste bericht gezecht Knipoog

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:50

ja klopt, maar omdat er nu allemaal andere dingen waren oid moet dit wachten Lachen vorige week werd nog gezegt dat het pas in het najaar zal komen maar nu zeggen ze al winterseizoen dus het gaat al sneller Tong uitsteken maar de datum krijgen we nog te horen Lachen gaan ze nog over bellen Lachen

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-07 20:54

dravergekkie schreef:

paard was wel beleerd Knipoog en we hebben wel tuig en wagen maar geen wagen waar de rolstoel op kan Knipoog en tuig ja.. dat kregen we er gewoon bij Knipoog maar mn opa heeft vroeger altijd met haar gement dus alles was/is er wel Knipoog

igor001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 09:15

Cayenne schreef:
http://www.hoefnet.nl/pages/index-ned.html
hoefnet.nl

Binnenkort staan Rijtuigbouwer Chr. Van den Heuvel uit Valkenswaard, Ideal Equestrian & Koos de Ronde centraal in een aflevering het programma HART IN AKTIE op SBS 6, gepresenteerd door Natasja Froger.

Afgelopen vrijdag vonden de opnamen plaats voor het programma Hart in Aktie in Valkenswaard en Den Bosch. Het verhaal in het kort: Een meisje van 16 uit MAARN zou zo graag weer met haar grootvader gaan mennen. Zijn pony - een brave Fjord - wordt verzorgd door de kleindochter en zij kan mennen, maar .... de 78-jarige grootvader zit in een rolstoel.

Hart in Aktie komt in aktie na het ontvangen van de brief van de kleindochter. Rijtuigbouwer Van den Heuvel uit Valkenswaard stelt genereus een keurige wagen ter beschikking waar simpel de rolstoel van de grootvader op gezet kan worden. Ideal Equestrian zorgt voor het tuig en rijden maar. De grootvader & kleindochter worden onder valse voorwendselen naar Den Bosch gelokt om daar de beurs Paard & Koets te bezoeken. Aan het einde van de dag worden beiden verrast als Koos met pony & wagen komt binnenrijden. Grootvader wordt door Natasja en kleindochter op de wagen gerold en ment heerlijk zijn rondjes in de piste van Paard & Koets. Tot slot wordt het gezin inclusief grootvader uitgenodigd om als gast aanwezig te zijn tijdens het WK Vierspannen 2008, dat op de terreinen van Heerlijkheid Mariënwaerdt in Beesd wordt gehouden.

Hart in Aktie is te zien op woensdagen om 20.30 uur - SBS 6. De aflevering waarin de Van den Heuvel, Ideal & Koos in te zien zijn, wordt later in het winterseizoen uitgezonden.