Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik vind het echt belachelijk. Geen wonder dat de dressuurtop zo statisch is. Eventuele concurrentie heeft nauwelijks de kans om er te komen.
Urielle schreef:Ik vind het echt belachelijk. Geen wonder dat de dressuurtop zo statisch is. Eventuele concurrentie heeft nauwelijks de kans om er te komen.
nickyu schreef:pff met andere woorden
heb je geld heb je een kans er te komen
heb je geen geld kan je de beste ter wereld zijn maar zal je er nooit komen , slechte ontwikkeling
hoop dat ze er idd een stokje voor kunnen steken
anders kunnen ze beter een interlnd nl/dld organiseren
Loretta schreef:Vraag me af als dit 30 jaar geleden zo was of we dan nu ooit iets van Anky Van Grunsven en andere nu bekende topruiters hadden gehoord.
Kendra schreef:Het is natuurlijk nooit goed te praten, maar ik begrijp er wel iets van - niemand zit namelijk te wachten op ruiters die in de GP starten terwijl ze eigenlijk het niveau niet hebben. Is ook erg onaantrekkelijk om naar te kijken.
Maar het is natuurlijk wel foute boel, dat is helemaal waar - iedereen moet wel de kans krijgen.
Kendra schreef:Het is natuurlijk nooit goed te praten, maar ik begrijp er wel iets van - niemand zit namelijk te wachten op ruiters die in de GP starten terwijl ze eigenlijk het niveau niet hebben. Is ook erg onaantrekkelijk om naar te kijken.
nickyu schreef:pff met andere woorden
heb je geld heb je een kans er te komen
heb je geen geld kan je de beste ter wereld zijn maar zal je er nooit komen , slechte ontwikkeling
hoop dat ze er idd een stokje voor kunnen steken
anders kunnen ze beter een interlnd nl/dld organiseren
Rianneke schreef:maar niet iedereen die "onbekent" is hoeft de GP slecht te rijden... er zijn genoeg talenten die vanwege het financiele plaatje moeilijk verder komen