Een vrouw uit Australie is overleden nadat zij tegen de borst werd getrapt door een paard, tijdens het rijden met een groep vrienden.
Volgens de politie was de 44-jarige vrouw aan het rijden met zes vrienden op een prive-terrein ten zuidwesten van Melbourne, toen het ongeluk gebeurde.
De groep was net afgestegen om de paarden wat te laten drinken bij een bron, toen een paard te dicht bij een ander kwam en met beide benen vol uithaalde naar achteren. Hierbij werd de vrouw geraakt omdat ze er precies achter stond.
De vrouw had verschillende verwondingen, en ondanks pogingen van het ambulance-personeel, is zij ter plekke overleden.
Tja het blijft uitkijken... Ik ken ook iemand die zowat een gehele gezichtsconstructie nodig had omdat het paard naar een vlieg sloeg en toen per ongeluk haar raakte omdat ze een peesbeschermer ofzo omdeed. Altijd opletten... maar dit is zeker een trieste situatie.
ohhh wat erg..toch een kwestie van onoplettendheid..het zijn en blijven dieren. ik hoop dat de vrienden goede nazorg krijgen..gecondoleerd
ik heb ook eens een trap tegen mn borst aangehad..gebroken rib aan overgehouden maar verder geen last van gehad..vreselijk benauwd op dat moment en trillerig weg gelopen. nu na 3 jaar voel ik het af en toe, maar vlak erna geen last gehad.
jemig....wat een afschuwelijk ongeluk....ze heeft niet geleden hoop ik. Van zo'n klap houdt je hart er vast in één keer mee op. Vreselijk om mee te maken. Griebels....
Jeetje, wat een verschrikkelijk verhaal! Besef nu weer heel goed hoe veel mazzel ik heb gehad met mijn paar daagjes op de ic na een soort gelijk ongeval. Dat is nu 2,5 jaar geleden en heb er nog steeds last van.
wat erg!! idd zo zie je maar weer nooit achter een paard gaan staan. Stond vanavond nog achter die van mij! Ken een meisje die ooit een trap in haar gezict had gehad van een haflinger, dat meisje heeft de dood echt gezien. verschikkelijk, maar wel overleefd.