Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CherokeeChum schreef:Rijk zal je er wel niet van worden als je paardvriendelijk te werk gaat.
Wat te denken van de hele industrie die van de paarden wereld
leeft ,paardenvoerfabrikanten ,fouragehandelaren,ruitersportza-ken,de dierenarts,de hoefsmid,de trailerhandel,de handelaar etc etc.
Ik denk dat die mevrouw er een eind naast zit.
Alleen de mensen die de paarden verzorgen /bezitten zullen er niet veel beter van worden.
Fitch schreef:CherokeeChum schreef:Rijk zal je er wel niet van worden als je paardvriendelijk te werk gaat.
leeft ,paardenvoerfabrikanten ,fouragehandelaren,ruitersportza-ken,de dierenarts,de hoefsmid,de trailerhandel,de handelaar etc etc.
Alleen de mensen die de paarden verzorgen /bezitten zullen er niet veel beter van worden.
Ze heeft het toch ook over de paardenhouderij!! Lees eens wat er staat, denk je nou dat jij 't in één post op bokt beter weet dan 't hele onderzoek van deze mevrouw?
Fitch schreef:CherokeeChum schreef:Rijk zal je er wel niet van worden als je paardvriendelijk te werk gaat.
Ze heeft het toch ook over de paardenhouderij!! Lees eens wat er staat, denk je nou dat jij 't in één post op bokt beter weet dan 't hele onderzoek van deze mevrouw?
cijsalover schreef:Hmm ja misschien hebben ze hier wel gelijk in. Wat ik me vaak afvraag; mensen zeggen dat het 'algemeen bekend' is dat je moeilijk je brood hier uit kunt halen. Maarja, wat bedoelen ze hier mee.. Natuurlijk wordt niet iedereen er rijk van, maar je 'brood' ermee verdienen lijkt me nog niet zo'n lastige optie, of wel?