Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
duChambre schreef:waar ik nou meteen aan dacht toen ik dit las
lunteren => daar ligt de groene heuvel toch? nogal slechte reclame voor ze als het van hun komt. je zou toch verwachten dat zo'n grote bekende stal wel zn papieren in orde heeft....
LindyH schreef:Daar zijn ze idd goed in. Heb ooit met een vrachtwagen met paarden in Zwitserland gestaan en toen wilden ze me Duitsland niet meer inlaten omdat er een stempel op de verkeerde plek stond die notabene door de Duitse douane daar geplaatst was.Maarja, Duitsers blijven Duitsers: regels zijn regels. (en Twentenaren zijn eigenlijk ook Duitsers.)
sassefras schreef:duChambre schreef:waar ik nou meteen aan dacht toen ik dit las
lunteren => daar ligt de groene heuvel toch? nogal slechte reclame voor ze als het van hun komt. je zou toch verwachten dat zo'n grote bekende stal wel zn papieren in orde heeft....
de groene heuve is waarschijnlijk een grafheuvel op de hilversumse hei
hoeveel mensen rijden er de grens gewoon over ???? ik wel ook al hoort het niet
de nieuwe heuvel is een prachtig bedrijf, en er zijn vast een hoop mensen in lunteren die paarden vervoeren
lijkt me iets voorbarig jou conclusie
sas
ponymens schreef:Ik dacht dat per 1 april 2007 de gezondheidsverklaring binnen de EU niet meer nodig was.
duChambre schreef:waar ik nou meteen aan dacht toen ik dit las