Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-07 18:05

http://www.kwpn.nl/cms/index.jsp?lang=1
kwpn.nl

De zonen van de volgende hengsten zijn als volgt ingedeeld:

Gestart wordt op woensdag 5 december met de oudere dressuur- en springhengsten en de oudere Gelderse hengsten.

Donderdag 6 december dressuurhengsten van Aachen, Briar, Carpaccio, Contango, De Niro, Democraat, Diamond Hit, Dimaggio, Don Primero, Don Romantic, Don Schufro, Elcaro, Ferro, Flemmingh, Florencio, Florestan I, Fürst Heinrich, Future, Goodtimes, Gribaldi, Havidoff, Hochadel, Houston, Jazz, Krack C, Lauries Crusador xx en Ldb Laureus.

Maandag 10 december springhengsten van Acapulco Z, Acodetto, Air Jordan Z, Almox Prints J, Argentinus, Babouche vh Gehucht Z, Balou du Rouet Z, Baloubet Son, Berlin, Burggraaf, Calato, Calvados, Cantos, Canturo, Cardento, Caretino, Carinjo, Carolus II, Carthago, Cartier vd Heffinck, Caruso, Casall, Casantos, Cascane, Casco, Cassini I, Cassini II, Cavalier, Celano en de Volbloedhengsten Albaran xx, Alpino Chileno xx, Gorstak II xx, Volfonic xx en Watermill Zen xx.

Dinsdag 11 december dressuurhengsten van Lord Loxley, Montecristo, Negro, Obelisk, Olivi, OO Seven, Oscar, Pacific, Paddox, Painted Black, Prestige VDL, Quattro, Rhodium, Riverdance, Ronaldo, Rosencharmeur, Rousseau, Royal Dance, Rubin Royal, Rubiquil, Ruisador en Silvano N.

Woensdag 12 december dressuurhengsten van San Remo, Sandreo, Sandro Hit, Scandic, Sir Bedo, Sir Donnerhall, Son de Niro, Special D, Stedinger, Sunny Boy, Tango en Tchaikovsky.

Donderdag 13 december springhengsten van Chin Chin, Clint Eastwood, Cola, Colander, Colman, Concorde, Contender, Contendro I, Contendro II, Cor de la Bryère, Corland, Cornet Obolensky, Corrado I, Couleur Rubin, Cristo, Dollar de la Pierre, Emilion, Ephebe for Ever, Faldo, Farmer, Favoritas xx, Flipper d’Elle, For Pleasure, Franco (Ultra-Du), Furore, Gentleman, Ginus en Goodtimes.

Zaterdag 15 december springhengsten van Guidam, Harley VDL, Heartbreaker, Hickstead, Hold Up Premier, Indoctro, Indorado, Jersey, Johnny Boy II, Karandasj, Kashmir vh Schuttershof, Kojak, Lancelot, Landon, Landor S, Larino, Lennard, Levisto, Lord Z en Lovis Corinth.

Maandag 17 december springhengsten van Lucky Boy, Lupicor, Lux, Matterhorn, Mermus R, Mr. Blue, Nabab de Rêve, Nagano, Namelus R, Nassau, Niagara, No Limit, Numero Uno, Odermus R, Oklund, Oramé en Ovidius.

Dinsdag 18 december dressuurhengsten van Tolando, Trento B, Turbo Magic, Tuschinski, UB 40, Undigo, United, Uphill en Welt Hit II.

Woensdag 19 december springhengsten van Pacific, Padinus, Patent, Phin Phin, Pino, Placido, Quantum, Quaprice Z, Quasimodo Z, Quattro, Querlybet Hero, Quidam de Revel, Quidam’s Rubin, Quinar, Quite Capitol, Quite Easy, Radisson, Rash R, Regilio, Revenge W, Rhodium, Riverman, Rubert R, Sam R, Sheraton, Stakkato en Sydney.

Donderdag 20 december springhengsten van Sandro Boy, Sandro Boy Junior, Silverstone, Tampa, Tangelo vd Zuuthoeve, Tenerife VDL, Timeless, Tjungske, Tolan R, Triomphe, Triomphe de Muze, Tygo, Ultimo, Undercover, Unistar, Utrillo vd Heffinck, Vancouver, Vigo d’Arsouilles, Voltaire, Wandor vd Mispelaere en Winningmood vd Arenberg

Vrijdag 21 december nakeuring dressuurhengsten en tweede bezichtiging dressuurhengsten geboren in 2004.

Zaterdag 22 december nakeuring springhengsten, tweede bezichtiging springhengsten geboren in 2004 en Gelderse hengsten geboren in 2004 of eerder. Eerste bezichtiging van Gelderse hengsten van Bazuin, Elegant, Flemmingh, Gribaldi, Koss, Manno en Special D

fokfanaat

Re: Groepenindeling eerste bezichtiging KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:08

wanneer komt de catalogus, weet iemand dat! ben heel benieuwd.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:15

fokfanaat schreef:

Ik hoop snel, ben erg benieuwd hoeveel Turbo's en Sandreo's er komen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:16

Daar zou ik best heen willen...

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:18

volle broertje van Nadine komt dus niet voor......

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:32

18 december ben ik waarschijnlijk van de partij, niet met een paard van mezelf, maar om een paard te bekijken die ik evt wil kopen.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 18:53

Ik ga denk ik ook 18 december een kijkje nemen.

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:33

Zou de Lauries Crusador die een ton gekost heeft er tussen zitten?

I hope so!

lucas03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 22:53

als het goed is gaat mijn fokprodukt ook op 18december. Dus dan ben ik van de partij!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 16:03

waar kun je catalogus krijgen ??
Ben wel benieuwd of de door ons gefokte Emilion x matterhorn ook aangeboden word...

JW18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:22

Kajanus schreef:
fokfanaat schreef:

Ik hoop snel, ben erg benieuwd hoeveel Turbo's en Sandreo's er komen Haha!

Hoen doen je hengsten het?

Hoop dat ik vrij kan krijgen van stage dan ga ik de eerste maandag, woensdag en donderdag.

@sjoert, ok.
Laatst bijgewerkt door JW18 op 16-11-07 19:25, in het totaal 2 keer bewerkt

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 19:23

JW, kijk even op FA.
Daar heeft Kajanus ook al een foto'tje geplaatst Ja