Leon Thijssen wint opnieuw in Wenen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Leon Thijssen wint opnieuw in Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 10:22

www.kwpn.nl
kwpn.nl

Leon Thijssen won gisteren op de laatste dag van het concours in Wenen een puntenspringen op 1.40m niveau met Olaf (Concorde x Ramiro) en dat leverde de man uit Baarlo 2000 euro op. Roelof Bril pakte het vierde geld met de in België gefokte Merlin en moest Charlotte Platt met Paulien II (Koriander x Ecolien van Voltaire) voor laten gaan. Paulien is de moeder van VION-Cup winnares Uceline (v.Celano) van Willem Greve.

In de Grote Prijs, die gewonnen werd door Hugo Simon met de onder BWP-vlag gefokte Ukinda (v.Emilion), was Thijssen wederom de beste Nederlander. Met Nairobi (Larno x Renville, fok. J. Winkelmolen) bereikte hij na barrage de achtste plaats. Ook Julia Kayser en Roelof Bril bereikten de barrage en werden elfde en veertiende. Net als Nairobi maakten Pherna (Calvados x Tangelo, fok. H. Agterhuis) en Snowland (Corland x Ladalco, fok. I. Sonneveld-Kerkland) een springfout in de beslissende omloop.

sans6

Re: Leon Thijssen wint opnieuw in Wenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 14:22

Gaat lekker met Leon!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 15:52

haha idd, Leon is op dreef! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 10:56

Leon doet het super!

En ik heb wel een zwak vor Olaf, dat paard kende ik namelijk als jong paard en heb ik diverse keren geladen op de trailer als hij naar een andere weide moest Lachen