DresslOver schreef:Nog even en er zijn geen coupons meer nodig!
Verder vraag ik me af hoe het gaat werken, de mensen die dit programma hebben ontwikkeld hebben zelf nog nooit een wedstrijd georganiseerd, een vraagprogramma aangemaakt of een startlijst in elkaar gezet. Heb een tijd terug gesproken met onze regio-secretaris, zij zat in het soort van ' testpanel' , toen zaten er nog heeeel erg veel fouten en probleempjes in, vraag me af hoe dat nu is..
Er zijn voor het ontwikkelen wel degelijk discipline deskundige ingehuurd. Het is niet zo dat een blik programmeurs aan het werk is gezet zonder enige vorm van bijsturing.
En foutjes zijn helaas altijd in nieuwe software aanwezig. Helaas moeten SGW, Endurance, Voltige en reining nog ruim een jaar wachten op de software.
Maar KWP gaat zeker startlijsten deels "vervangen". Het is zo dat My KNHS hier een deel van gaat invullen, doordat je via dit portal digitaal kunt inschrijven. Of het naast elkaar kan bestaan???? Startlijsten is natuurlijk geen officieel iets.
In KWP kunnen organisatoren de wedstrijd "managen" en de uitslagen in vastleggen. Die worden dan weer richting de KNHS overgezet.