Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sammie schreef:Heb je een bronvermelding?
ElCamino schreef:Ben het helemaal met je eens ElCamino. Maarruhhh, als je jouw zadel op marktplaats of ergens anders aangeboden ziet hoe bewijs jij dan dat het jouw zadel is ?? Zo'n persoon lacht je in je gezicht uit als je daar met een agent aankomt. Aankoopbon? Mijn aankoopbonnen van de winkel tonen weinig anders aan dan de merknaam, het type, omschrijving van de grootte en de prijs. Tig zadels kunnen daarmee overeenkomen. Het is nu net alsof registratie ineens alles op zou moeten lossen net als camera's en dat is natuurlijk niet zo.?Denk dat de mensendie dat soort zadels kopen heel goed weten dat ze gejat zijn. Deze mensen zijn net zo erg in mijn ogen !! Ik weet donders goed dat er een lechtje aan zit als iemand mij een duur zadel aanbied voor een habbekrats....
Bojangles schreef:Ik denk toch dat als ze willen, ze alles wel los krijgen.
Zelf goed de boel in de gaten houden, verdachte mensen op stal of auto's die langzaam langsrijden en stoppen..
Bojangles schreef:Ik denk toch dat als ze willen, ze alles wel los krijgen.
Zelf goed de boel in de gaten houden, verdachte mensen op stal of auto's die langzaam langsrijden en stoppen..
Bojangles schreef:@melkbus; is er niks te zien op de camera's enzo? Ben blij dat mijn zadels gewoon thuis liggen.