Goede start IBOP-seizoen in Tolbert

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Goede start IBOP-seizoen in Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 09:46

http://www.kwpn.nl/cms/index.jsp?lang=1
kwpn.nl

Wheretogo springt naar hoogste score

Vijftien van 21 merries slaagden gisteren voor de eerste IBOP van dit winterseizoen in Tolbert. Vijf merries wisten 80 punten of meer te behalen, waarvan Wheretogo (Emilion x Furanie keur van Lord x Landego, fok. VDL Stud) met 83,5 punten de dagtopper was.
De merrie van Hanneke Andreae werd netjes voorgesteld door Trienke Alma. Wheretogo viel op door haar lichtvoetige, atletische galop, haar goede reflexen en fijne bascule. De ook voor achten bewegende Zolisa J (Goodtimes x Burggraaf), de uit de stam van Lancelot gefokte Welldone (Calvados x Indoctro), Zolitaire (Cantos x Voltaire) waar we oud kampioene Palatina als overgrootmoeder zien en de uit de Sina-merrielijn stammende Verina (Hold up Premier x Indoctro) waren de merries met 80 punten en meer.

urobi

Re: Goede start IBOP-seizoen in Tolbert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:02

ik mag zeggen dat wij de trotse eigenaar zijn van Zolitaire ( Cantos x Voltaire ) het is een genot om naar te kijken als je ze ziet bewegen en springen. Wij mogen nu dus met trots zeggen dat we een keur merrie op stal hebben staan. We hopen dat ze volgend jaar een gezond veulen ter wereld zal brengen en dan gaat ze de wedstrijdsport in. Nu mag ze lekker gaan ontspannen in de weide.

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 11:37

Gefeliciteerd Urobi!

Ik moet zeggen dat ik afgelopen vrijdag op een roze wolk heb gezeten. Zolisa J(goodtimes x Burggraaf) is mijn merrie en door het lopen van een goede IBOP met 80,5 is zij Elite geworden. Dit dankzij de goede training van Erik Veenstra.
Aankomend jaar zal ik Zolisa zelf verder gaan trainen. In het voorjaar willen we haar drachtig krijgen. Eventueel in de toekomst door iemand anders in de sport uit laten brengen. Maar voorlopig niet te veel van haar vragen. Ik ben zuinig op haar.

jojo23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 12:20

Gefeliciteerd dames met jullie paarden,goed gedaan!!!
Lekker van genieten Haha!

urobi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 16:30

hoi jojo ook toevallig ik heb net je profile gelezen en daar vertel je over henny coremans, dat is mijn zwager en bij hem hebben ze zolitaire klaar gemaakt voor de keuring en ibop. En je ziet met succes mede dankzij hun want een paard moet ook goed getraind worden.