Finales Hippo Zorg naar Zwolle

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Finales Hippo Zorg naar Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 16:24

http://www.dehoefslag.nl/news.asp?id=1440
dehoefslag.nl

De finales van de Hippo Zorg Jumping Challenge, de hoog gedoteerde springserie voor breedtesportruiters, verhuist naar Zwolle. Omdat er lange tijd onzekerheid bestond rondom de organisatie en het programma van Jumping Amsterdam, is de organisatie op zoek gegaan naar een andere locatie. Zwolle International, dat van 7 tot en met 16 februari met een geheel vernieuwd programma zal plaatsvinden, is blij met de finale van de prestigieuze serie. Na de laatste editie van Zwolle International bleek bij deelnemers en organisatie duidelijk behoefte aan vernieuwing. ‘Een concours uitsluitend gebaseerd op deelname van hengsten blijft een moeilijk verhaal’, aldus organisator Chris van Dam.

‘Hoewel de hengstenrubrieken in de disciplines dressuur en springen op prime time blijven bestaan, komen we met een aantal toevoegingen dat het concours een breder draagvlak moet geven. We hebben in de IJsselhallen een fantastische accommodatie die we veel breder gaan gebruiken. Naast de hengstenrubrieken en de finales van de Hippo Zorg Jumping Challenge worden dit jaar ook internationale concoursen voor Junioren, Young Riders en ponyruiters georganiseerd in de disciplines springen en dressuur.’ De komende weken zijn er nog dertien kwalificatiewedstrijden voor de Hippo Zorg Jumping Challenge.

SplashIsLief

Re: Finales Hippo Zorg naar Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 21:04

Dat is balen Scheve mond
Bah Bloos

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:12

Echt stom. Ik doe aan de Hippo Zorg mee om op Jumping te kunnen rijden! En het is ook een stom bericht, klopt niks van. Er staat dat de organizatie van Jumping lange tijd onzeker was, maar dat is niet waar. De organizatie van Zwolle is dezelfde organizatie die Jumping niet meer wilde doen en nu baalt dat een ander het doet.

Ik ken iemand heel goed die daar stage loopt (liep).

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:20

Zonde, rijden op Jumping Amsterdam is toch best wel wat specialer dan op Zwolle, vind ik iig. En je betaalt toch behoorlijk wat inschrijfgeld voor de HZJC. Natuurlijk blijft het prijzengeld hetzelfde, maar dat wint natuurlijk maar 1 iemand. Clown Als je dan iig op Jumping Amsterdam hebt gereden is vind ik best wel hip! Haha! Misschien krijgen ze hierdoor volgend jaar wel heel wat minder deelnemers..

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-07 23:26

Dat laatste denk ik ook Quido, want in Zwolle kon je zo al meedoen vanaf de M. Veel minder speciaal dan Amsterdam!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 07:57

Ik vind het inderdaad niet eerlijk tegenover de mensen die zich ingeschreven hebben. Die deden toch mee om op JA te springen, lijkt mij