Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doom schreef:Idd leuk dat hij sponsors krijgt![]()
vind het alleen zelf een walgelijke jongen
doom schreef:Idd leuk dat hij sponsors krijgt![]()
vind het alleen zelf een walgelijke jongen
doom schreef:Ik heb hem tijdens Jumping A'dam zien springen tijdens de Cross gebeuren *vind dit zelf ook altijd helemaal geweldig om te zien*
Hij joeg zijn paardje toen er op een verschrikkelijke manier over heen.
Paard struikelde meerdere malen op hindernissen tikte ook een vlaggetje eraf .
alles om zijn tijd zo snel mogelijk te maken het was echt zeer gevaarlijk. iedereen naast me(dus onbekende mensen) in het publiek zeiden wat een daas die spoort niet zo gevaarlijk!!![]()
misschien heb ik wat verkeerd verwoord met walgelijk vind het een lekkerding om te zien maar de manier waarop hij kan rijden is walgelijk !
Insider schreef:doom schreef:Ik heb hem tijdens Jumping A'dam zien springen tijdens de Cross gebeuren *vind dit zelf ook altijd helemaal geweldig om te zien*
Hij joeg zijn paardje toen er op een verschrikkelijke manier over heen.
Paard struikelde meerdere malen op hindernissen tikte ook een vlaggetje eraf .
alles om zijn tijd zo snel mogelijk te maken het was echt zeer gevaarlijk. iedereen naast me(dus onbekende mensen) in het publiek zeiden wat een daas die spoort niet zo gevaarlijk!!![]()
misschien heb ik wat verkeerd verwoord met walgelijk vind het een lekkerding om te zien maar de manier waarop hij kan rijden is walgelijk !
Ik kan een hele lange lijst voor je maken van mensen die weleens wat gedaan hebben met hun paard wat walgelijk is!