Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Robijn__ schreef:jeetje wat erg zeg
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook
Echwel schreef:__Robijn__ schreef:jeetje wat erg zeg
echt vreselijk.. dat kindje ook. Dat zal wel helemaal gelukkig geweest zijn met dat diertje.. Die pokke honden ook
Nee pokke bazen en rot mensen die nog steeds voor geld die beesten voor gevechten fokken..
sorry moest ik effe kwijt
Echwel schreef:Het gaat hier over Amerika.
Als je dan af en toe ziet bij Animal planet, dat daar de honden
veelvuldiger gefokt en gebruikt worden voor gevechten.
Dan zijn het dus wel de baasjes..
__Robijn__ schreef:Echwel schreef:
Nee pokke bazen en rot mensen die nog steeds voor geld die beesten voor gevechten fokken..
sorry moest ik effe kwijt
baasjes zijn het niet altijd. Ik zelf heb een dobermann.. en ik merk dat dat een veel agressievere hond is als een labrador.. ook al voeden wij m gewoon netjes op. Hij is veel attenter dan een labrador.. dus het ligt niet altijd aan de baas. Ik ben het met je eens als het om vechten gaat e.d. maar een pitbull is zoiezo wat feller als andere honden, en dat is bewezen.
Cayenne schreef:Hopelijk krijgen ze de andere hond snel te pakken. Die loopt dus nog ergens rond en kan nog meer slachtoffers maken.
Dat een hond het altijd aangeleerd krijgt is niet waar. Ik ken ook honden die zonder aanleiding opeens omsloegen en dit absoluut nooit aangeleerd hadden gekregen. Soms zit er zeg maar "een schroefje los". Net zoals bij mensen die om de een of andere reden opeens gaan verkrachten of vermoorden. Dat is ook niet "aangeleerd", maar dan zit er gewoon iets niet goed van binnen om het zo maar te zeggen. Dan zeg je ook niet dat dit die mensen is aangeleerd.
Dat is bij honden ook wel eens zo, dus om gelijk maar te zeggen dat het aan de baas ligt -zonder directe bewijzen hiernaar- vind ik niet terecht.
Wuis schreef:Cayenne schreef:Hopelijk krijgen ze de andere hond snel te pakken. Die loopt dus nog ergens rond en kan nog meer slachtoffers maken.
Dat een hond het altijd aangeleerd krijgt is niet waar. Ik ken ook honden die zonder aanleiding opeens omsloegen en dit absoluut nooit aangeleerd hadden gekregen. Soms zit er zeg maar "een schroefje los". Net zoals bij mensen die om de een of andere reden opeens gaan verkrachten of vermoorden. Dat is ook niet "aangeleerd", maar dan zit er gewoon iets niet goed van binnen om het zo maar te zeggen. Dan zeg je ook niet dat dit die mensen is aangeleerd.
Dat is bij honden ook wel eens zo, dus om gelijk maar te zeggen dat het aan de baas ligt -zonder directe bewijzen hiernaar- vind ik niet terecht.
En hoe komt dat????
Juist!! Doordat de ''geniale'' mens het nodig vond om honden op dit gedrag te fokken!!
Niks geen schuld van de honden dus! Maar weer eens de schuld van de achterlijke mensheid!
Heel erg jammer en triest dat dit moest gebeuren. Maar laat het een les zijn voor de mensheid. Wij hebben ze zo gefokt, dus wij zijn er ook verantwoordelijk voor. We hebben dit allemaal aan onszelf te danken.