Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:Jammer dat Cantis er niet was, ben namelijk fan van Cantos dus ook van zijn kinderen.
Overigens een goede zaak dat ook dressuurpaarden een sprongetje moeten maken, vind dat ze dat bij het KWPN ook weer moeten invoeren.
Citaat:Enkele dressuurgefokte paarden lieten bij het springen een betere indruk achter dan sommige springhengsten.
MissJ schreef:Citaat:Enkele dressuurgefokte paarden lieten bij het springen een betere indruk achter dan sommige springhengsten.
Toch op zich wel humor
anneliesdj schreef:De instelling kun je bij een parcoursje ook wel zien, daarom is een heel parcours ook veel waardevoller dan enkel een lijntje lang de bakrand.
Hoe ging de terreinproef eigelijk in zijn werk? (doen ze dat eigelijk nog wel ergens?)
anneliesdj schreef:De instelling kun je bij een parcoursje ook wel zien, daarom is een heel parcours ook veel waardevoller dan enkel een lijntje lang de bakrand.
Hoe ging de terreinproef eigelijk in zijn werk? (doen ze dat eigelijk nog wel ergens?)
marjolein88 schreef:anneliesdj schreef:De instelling kun je bij een parcoursje ook wel zien, daarom is een heel parcours ook veel waardevoller dan enkel een lijntje lang de bakrand.
gaat zo !
op het filmpje is de d-ponyhengst Djamai du Bois (v. Danny Gold)
http://www.youtube.com/watch?v=GZiehXq78cA
marjolein88 schreef:jajaj maar steeple wordt gehouden tijdens NRPS
karakter, galop
Cristina schreef:Toch zonde van die dure dressuurcracks om die daar overheen te jassen
anneliesdj schreef:marjolein88 schreef:jajaj maar steeple wordt gehouden tijdens NRPS
karakter, galop
En toch snap ik daar het nut niet helemaal van, het karakter en de galop kun je ook beoordelen tijdens de dressuurproef en het springparcours.
Maar ik was juist nieuwsgierig naar de terreinproef, hoe dat vroeger in z'n werk ging.
unamie schreef:Dus een rondje flink scheuren is een goed karakter begrijp ik