Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emilion1985 schreef:Ehm.. tja.. wat zal ik zeggen..
Dr ouders hebben vet veel geld en dus geld voor suuuuuperdure paardjes.. en ze krijgt les van een super instructeur.
Maar rijden op een 'normale' pony bij ons op stal, dat gaat dr minder af
inkepink schreef:Emilion1985 schreef:Ehm.. tja.. wat zal ik zeggen..
Dr ouders hebben vet veel geld en dus geld voor suuuuuperdure paardjes.. en ze krijgt les van een super instructeur.
lees daar toch wat afgunst?
heel knap om als 13jarige zo ontzettend gemotiveerd met de sport bezig te zijn, anders red je het niet hoeveel geld paps en mams ook hebben.........
inkepink schreef:Emilion1985 schreef:Ehm.. tja.. wat zal ik zeggen..
lees daar toch wat afgunst?
heel knap om als 13jarige zo ontzettend gemotiveerd met de sport bezig te zijn, anders red je het niet hoeveel geld paps en mams ook hebben.........
Redford schreef:BTW haar eerste pony was volgens mij geen toppertje maar daar deed ze het ook altijd heel goed mee!! Niet internationaal, maar regionaal reed ze toen ook goed mee!!
sjaantje schreef:Redford schreef:BTW haar eerste pony was volgens mij geen toppertje maar daar deed ze het ook altijd heel goed mee!! Niet internationaal, maar regionaal reed ze toen ook goed mee!!
Dat was ook een toppertjeDie had al Z dressuur, Z springen en Z samengesteld gelopen voordat zij hem kreeg. En was al tig keren nederlands en regionaal kampioen.
Desalniettemin vind ik het knap van haar en ik hoop dat ze deze stijgende lijn gaat vasthouden. Is weer een goeie combinatie voor Nederland!