Juryleden maken buitenrit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heike
Mede-oprichtster

Juryleden maken buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 00:40

NHP, 22-10-2007

Schoonloo

Afgelopen zondag werd vanaf Manege Knollegruun in Schoonloo een buitenrit gereden door een groep enthousiaste juryleden en speakers uit de provincies Drenthe en Overijssel.

De juryleden kwamen onder andere uit Zeegse, Oosterhesselen, Dwingeloo, Hoogeveen, Balkbrug, Exloo en Odoorn. Tijdens CH Schoonloo waren deze mensen het er over eens dat er eens iets anders moest gebeuren dan alleen jureren tijdens wedstrijden om zodoende elkaar nog beter te leren kennen.

En dus werd besloten om de laatste zondag van de herfstvakantie een buitenrit met elkaar te gaan rijden.
Een aantal juryleden had zelf hun paard meegenomen en er werd een aantal paarden bijgehuurd. Onder begeleiding werd er ruim twee uur gereden in de mooi met herfsttinten getooide bossen van Schoonloo. Na afloop werd er een heerlijke broodmaaltijd geserveerd in de manege. Alle mensen die mee waren geweest waren zo enthousiast dat voor volgende jaar de datum alweer is vastgelegd. De rit zal dan weer op de laatste zondag van de herfstvakantie gereden worden.

Bron: http://www.stegen.net/index.php?nid=1843

daantjuhhh

Re: Juryleden maken buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 02:13

Hmmm, ben wel benieuwd welke juryleden.. (aangezien ik uit die omgeving kom)

potverdikkie

Re: Juryleden maken buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 17:45

Dus daar had ik kunnen spieken hoe ik moet rijden! Zoveel goede voorbeelden, en ik mis het weer! haha
Leuk initiatief! Ja