Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supertinkie schreef:Kijk, dat is mooi dat, dat goed wordt gecontroleerd!
GeeskeP schreef:Een chip is toch niet meer verlicht?
supertinkie schreef:Kijk, dat is mooi dat, dat goed wordt gecontroleerd!
KirstenG schreef:goed dat hierop gecontroleerd word.. ja na afloop, die 30 trailers op de circa 500? misschien wel meer? tijdens te paardenmarkt kom je paardjes tegen waar je de angst in hun ogen ziet. Ze weten niet wat ze overkomt.Hengsten die nota bene met hun neus voor de botsauto's worden gezet, en dan verwachten dat ze stil blijven staan, met al die lichtjes en herrie en halfbezopen stonede jongeren langs de kant. Daar wordt helemaal Niks van gezegd. 80 shetlanders die worden opgeladen, allemaal bij mekaar gepropt in een 2 laags vrachtwagen... dat is wel normaal. Ik heb wat dit betrefd echt totaal geen goed woord over voor de AID. Ze controleren alleen bij het uitladen van de paarden, maar overdags zie je ze echt nergens. 7 overtredingen? ik heb er wel 100 gezien. Shetlanders die met hun kopjes bekneld zitten tussen de touwen van een ander, die zo uren moeten staan omdat er geen andere plek is! walgelijk! ik ben er voor de 3e keer geweest nu... af en toe word je er gewoon misselijk van.
kally schreef:Valt dan weer mee, dat er geen overvolle wagens waren of die zijn via een achteraf weggetje gegaan! In iedere geval toch een prettig gevoel dat er zo'n controle is op de veewagens.Maar waarom staan er dan toch nog paarden die erg mager zijn, vind dat nooit zo'n reclame.Maar dat is mijn mening. Mag nog veel meer gebeuren en nog strengere regels voor vervoerders cq handelaren