Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:"Dit ongeluk had nooit hoeven gebeuren wanneer de honden onder controle waren gebleven", aldus de moeder van Maria.
patsur schreef:Idd, je kunt je fantasie erop los laten. Kunnen honden dan ook voor auto's springen als ze een paard horen hinniken?
Jus_dOrange schreef:patsur schreef:Idd, je kunt je fantasie erop los laten. Kunnen honden dan ook voor auto's springen als ze een paard horen hinniken?
Nou dat lijkt me nogal stug aangezien paarden prooidieren zijn en honden roofdieren. Aan de ene kant zou een paard best tegen een blaffende hond moeten kunnen maar aan de andere kant mogen mijn honden niet naar anderen blaffen, ook niet naar paarden. En als het bij mij was gebeurd had mijn moeder er vast ook een hele stomme opmerking doorheen gegooid, de schrik zal er wel flink in hebben gezeten.
Ibalia schreef:Misschien zijn die 2 honden wel achter de paarden aangerent en wilde ze de paarden aanvallen...
Dat is mij ook al eens overkomen maar dan met 1 hond.
Gelukkig heb ik een hele fijne, lange menzweep![]()
met een zwiepend end eraan waar ik heeel goed mee overweg kan....
Wat is eigenlijk wil zeggen is dat jullie allemaal wel kunnen roepen dat je paard tegen een blaffende hond moet kunnen maar dat je dus niet weet hoe het in dit geval is gegaan en waarom de paarden nu zo gereageerd hebben....
(en ik ben wel een hondenliefhebber hoor, alleen niet als ze mijn Jorritje willen bijten)
Cayenne schreef:"Dit ongeluk had nooit hoeven gebeuren wanneer de honden onder controle waren gebleven", aldus de moeder van Maria.