Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MysticTinker schreef:Jammer voor die mensen, maar ik vind het heel goed dat ze geen dieren meer gebruiken op kermissen.
Nu ken ik die mensen en paarden niet, maar ik heb al vaker zo'n ritjes gezien, met pony's en ezels.. die hadden slecht passende zadels op, schoftwondjes daardoor, hadden er duidelijk geen plezier in, en dan van 's morgens 10 uur tot 's avonds 6 uur..
Er zijn vast ook wat mensen die er wel goed voor zorgen, maar ik zie toch het liefst helemaal geen pony's meer op de kermis.
Citaat:Onze pony's blijven na een dag kermis steeds een dag op stal.
magda_90 schreef:MysticTinker schreef:Jammer voor die mensen, maar ik vind het heel goed dat ze geen dieren meer gebruiken op kermissen.
Nu ken ik die mensen en paarden niet, maar ik heb al vaker zo'n ritjes gezien, met pony's en ezels.. die hadden slecht passende zadels op, schoftwondjes daardoor, hadden er duidelijk geen plezier in, en dan van 's morgens 10 uur tot 's avonds 6 uur..
Er zijn vast ook wat mensen die er wel goed voor zorgen, maar ik zie toch het liefst helemaal geen pony's meer op de kermis.
Payal schreef:gelijk hebben ze! pony's houden helemaal niet van al die harde geluiden van een kermis, laat staan de rook en al die mensen.
ben echt blij dat ze dit hebben gedaan..!
Urielle schreef:Ik vind het een beetje overdreven
Op de Tilburgse kermis staan/stonden ook altijd pony's, die stonden 10 dagen op de kermis (en die interesseerde de muziek etc. echt geen biet) en verder stonden die het hele jaar zich moddervet te grazen op de wei. Mijn paard zou vast best willen ruilen want die werkt wel wat harder
daantjuhhh schreef:Urielle schreef:Ik vind het een beetje overdreven
Op de Tilburgse kermis staan/stonden ook altijd pony's, die stonden 10 dagen op de kermis (en die interesseerde de muziek etc. echt geen biet) en verder stonden die het hele jaar zich moddervet te grazen op de wei. Mijn paard zou vast best willen ruilen want die werkt wel wat harder
Ja 1 keer in het jaar zou ik ook geen probleem mee hebben.
maar ik begrijp dat het hier gaat om zeg maar een blijvende atractie???? (heb ik dat goed?)
Dus ze gaan het "hele jaar" door!
En dan snap ik het wel..
Payal schreef:idd,, als ze willen rijden gaan ze maar naar de manege..