René van der Kuil begint aan nieuwe uitdaging

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

René van der Kuil begint aan nieuwe uitdaging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 13:42

http://www.kwpn.nl/cms/index.jsp?lang=1
kwpn.nl

Op 1 december 2007 gaat René van der Kuil, adjunct-directeur en hoofd communicatie van het KWPN, aan een nieuwe uitdaging beginnen.

Het Algemeen Bestuur heeft van René van der Kuil begrepen dat hij er de voorkeur aan geeft om een eigen bedrijf te starten. Het Algemeen Bestuur respecteert deze wens. De arbeidsovereenkomst wordt der halve per 1 december a.s. ontbonden. Uiteraard wenst het Algemeen Bestuur hem veel succes toe met deze stap.

René van der Kuil: ‘Op 1 oktober 1998 ben ik bruisend van energie en vol overgave bij het KWPN begonnen. De afgelopen jaren zijn intensief geweest maar hebben me veel plezier en voldoening gegeven. Toch is het nu tijd om aan iets nieuws te beginnen. Ik ga een eigen bedrijf opstarten op het gebied van communicatie, PR en evenementen, met name gericht op de hippische sector.’

Afgesproken is dat René van der Kuil voor het KWPN een aantal diensten op gebied van tuigpaarden zal blijven leveren, zoals redactionele bijdrage, lidmaatschap van de werkgroep Nationale Tuigpaardendag en jurering van tuigpaarden.

Binnenkort zal de procedure worden opgestart om te komen tot invulling van de hierdoor ontstane vacature.

celano

Re: René van der Kuil begint aan nieuwe uitdaging

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 14:45

Doei!

Leuk voor Rene, dat zeker. Maar wordt de markt niet een beetje overspoeld met evenementenorganisaties en PR-bureaus?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: René van der Kuil begint aan nieuwe uitdaging

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 15:02

Nee hoor, paardgerelateerd nieuws is ook nieuws Lachen