Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RZDLover schreef:sjongejonge er 'iemand op aanspreken' heeft helemaal geen nut. Er moet gewoon streng gestraft worden. Dieren mishandelen is een misdrijf geen overtreding...
[***] schreef:Nog even en paardrijden wordt verboden.
Citaat:De Dierenbescherming gaat ervan uit dat zulke misstanden nog maar het topje van de ijsberg vormen in een paardenbranche waar zo'n 400.000 dieren worden gehouden. Andere misstanden zijn onder meer het gebruik van de zweep bij draverijen, agressieve trainingsmethoden, gebruik van veel te scherpe sporen en het gebruik van doping. De Dierenbescherming vindt het hoog tijd dat de paardensport hierop aangesproken wordt.
Citaat:De paardenkrant had vandaag een paar interessante ingezonden brieven gepubliceerd - chapeau!
De column van de hoofdredacteur was trouwens ook prettig te lezen.
Tha_Niekje schreef:Als die fotograaf beweert dat het zoveel langer heeft geduurd mag hij wel meer bewijzen aanleveren. Ik zeg niet dat het goed is hoe ze toen P&P longeerden, maar de foto's zijn duidelijk van 1 hooguit 2 rondjes stappen...
Cyntje schreef:Hoe kon jij dit uit die foto´s zien dan?
Ik denk dat er idd wel meer gebeurd dan dat we werkelijk op evenementen en concoursen te zien krijgen,...
Tha_Niekje schreef:Cyntje schreef:Hoe kon jij dit uit die foto´s zien dan?
Ik denk dat er idd wel meer gebeurd dan dat we werkelijk op evenementen en concoursen te zien krijgen,...
Ik fotografeer zelf en als je goed kijkt is het steeds op een verschillende plek, oftewel, is maar bewijs dat hij ong. 1 rondje loopt. En het is alleen maar stap, oftewel het is geen enkel bewijs dat die pony zo langdurig gelopen heeft...
Tha_Niekje schreef:Cyntje schreef:Hoe kon jij dit uit die foto´s zien dan?
Ik fotografeer zelf en als je goed kijkt is het steeds op een verschillende plek, oftewel, is maar bewijs dat hij ong. 1 rondje loopt. En het is alleen maar stap, oftewel het is geen enkel bewijs dat die pony zo langdurig gelopen heeft...